حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/02/13 | 2024/05/02

Logo

امام جمعه بندرعباس تأکید کرد:

لزوم تقویت حساب ۱۰۰ برای حمایت از محرومان

لزوم تقویت حساب ۱۰۰ برای حمایت از محرومان

امام جمعه بندرعباس گفت: حساب ۱۰۰ برای کمک به ساخت مسکن محرومان، روستائیان، حاشیه‌نشین‌ها و شهرهای کوچک است که باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های این هفته شهرستان با اشاره به سالروز تأسیس حساب ۱۰۰ به دستور امام و با تأکید بر تقویت آن، گفت: این حساب برای کمک به ساخت مسکن محرومان، روستائیان، حاشیه‌نشین‌ها و شهرهای کوچک است که باید تقویت شود، هر میزان که بتوان کمک جمع کرد تهران دو برابر آن را نیز کمک می‌کند که مبلغ خوبی برای ساخت مسکن خواهد بود.

وی همچنین به سالروز فرمان امام برای تشکیل سپاه اشاره کرد و آن را اقدامی مبارک خواند و افزود: سپاه در همه عرصه‌های داخلی و بین المللی حضور دارد و این نشان از دوراندیشی امام دارد.

امام جمعه شهرستان بندرعباس بیان کرد: بزرگ‌ترین و تاریخی‌ترین حمله پهپادی به اسرائیل با بیش از۱۷۰ پهپاد انجام شد، قبل از این، روسیه با ۷۰ پهپاد به اوکراین حمله کرده بود که می‌گفتند حمله بزرگی بوده و این حمله از آن هم بزرگ‌تر بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده ادامه داد: این حمله برکات و تأثیراتی داشت، اینکه حکام عرب بدانند که با چه کسی ارتباط گرفته و امنیت خودش را به او سپرده و همچنین غرب نیز فهمید دیگر نمی‌تواند جلوی قدرت ایران را بگیرد.

وی افزود: یکی از مصادیق تقوا روابط اجتماعی است مانند خوش‌خلقی، ارتباط با مردم حفظ شأن اجتماعی، احترام گذاشتن و بزرگ شمردن بزرگان است.

امام جمعه بندرعباس به تولد حضرت عبدالعظیم حسنی اشاره و تصریح کرد: وی، مرد بزرگی است و امام هادی(ع) درباره آن حضرت می‌فرماید هر کس او را زیارت کند مانند این است که به زیارت امام حسین(ع) آمده باشد.

عبادی‌زاده گفت: موقع نماز و دیدار با خدا، بهترین لباس‌ها پوشیده شود که رویه اهل بیت(ع) این بوده است، آراستگی در برابر میهمان و دیگران نیز سفارش شده است، اما آراستگی برای خودنمایی و تکبر نکوهیده است، خودآرایی در بعضی موارد به علت خود تحقیری می‌باشد.

پی بیان داشت: تدلیس به معنای آرایش و خودنمایی به طوری که فرد را به اشتباه بیندازد و گمان کند که زیباست کار ناپسندی بوده و نهی شده است و شروع روابط ناسالم نشأت‌گرفته از این خودآرایی‌هاست.

گفتنی‌است، بعد از نماز نیز راهپیمایی برای تشکر از سپاه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به اسرائیل، در حال برگزاری است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از