حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرمانده سپاه ناحیه بوموسی:

حاج قاسم جبهه مقاومت را منسجم کرد

حاج قاسم جبهه مقاومت را منسجم کرد

فرمانده سپاه ناحیه بوموسی گفت: نقش حاج قاسم در پیام‌رساندن و صادر کردن انقلاب به جهان بود در صادر کردن انقلاب، منسجم کردن جبهه مقاومت و جبهه حق در مقابل استکبار بر مبنای مردم بود.

زعیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» اظهار کرد: همه ما می‌دانیم که شهید حاج قاسم برای دشمن خطرناک‌تر از خود حاج‌قاسم است و اینها به این فکر نمی‌کردند و نمی‌دانستند که شهید کردن حاج قاسم منجر به تکثیر حاج‌قاسم‌های فراوانی در تمام دنیا شود.

فرمانده سپاه ناحیه بوموسی مطرح کرد: کسانی که حماسه آفرینی می‌کنند دو گروه هستند کسانی که در زمان وقوع یک حادثه با جان خودشان‌ حماسه آفرینی می‌کنند مانند شهدا و گروه دیگری که از دیدگاه تاریخ مهمتر است حماسه آفرینانی که به تاریخ پیام رسانده و آن را زنده نگه داشتند مانند حضرت زینب کبری(س) است. همین اتفاق هم در مورد خود انقلاب اسلامی افتاده است؛ یعنی یکی وقوع انقلاب اسلامی و دیگری پیامی که به جهانیان رسانده است.

زعیمی افزود: نقش حاج قاسم در پیام‌رساندن و صادر کردن انقلاب به جهان بود در صادر کردن انقلاب، منسجم کردن جبهه مقاومت و جبهه حق در مقابل استکبار بر مبنای مردم بود.
 
وی با بیان اینکه سردار سلیمانی پرچم‌دار بزرگ جبهه مقاومت بود و سید شهیدان جبهه مقاومت شد، عنوان کرد: حاج قاسم هم حماسه آفرید و هم خودش روایت می‌کرد، سردار دلها خودش خلق حماسه کرده، چه در انقلاب اسلامی و چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در جبهه مقاومت خارج از مرز‌های جمهوری اسلامی و هم روایت صحیح کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بوموسی خاطرنشان کرد: حاج قاسم فرماندهی بود که ضمن اینکه با تکنینک و تاکتیک‌های جنگ را به خوبی می‌داند و با آن آشنایی دارد به خوبی هم در بین مردم حضور دشت و در بین قلوب آنها نفوذ دارد، آرامش، مردم داری، مهربانی و ویژگی‌هایی از این قبیل هم دارد؛ که کمتر نظامی پیدا می‌شود که بتواند این ویژگی‌ها را در کنار هم قرار دهد که هم در سطح جهانی بتواند فرمانده تمام عیار نظامی باشد و هم در قلب مردم باشد مانند یک رهبراجتماعی.
 
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از