حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان:

جنبش دانشجویی نقش مهمی در انتخابات دارد

جنبش دانشجویی نقش مهمی در انتخابات دارد

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان گفت: امروز بخش زیادی از افزایش مشارکت بر عهده دانشجویان است و جنبش دانشجویی نقش مهمی در انتخابات دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ محمد جواد خجسته در آیین گرامیداشت روز دانشجو که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی، فرهنگیان و پیام‌نور شهرستان رودان برگزار شد، ۱۶ آذرماه را متعلق به تمامی دانشجویان دانست و اظهار کرد: امروز روزی است که در آن باید رسالت‌های دانشجویان در جامعه تبیین شود.


مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت نقش دانشجو در جامعه گفت: امروز همه ما در فضای مجازی یک فعال محسوب می‌شود و باید به بهترین شکل تبیین گر باشیم و تبیین‌گری دانشجو بواسطه بالا بردن قدرت تبیین، دوری از سیاست بازی و دنبال کردن اخبار روز دنیا از مهمترین وظایف دانشجویان است.


وی افزود: امید آفرینی در جامعه دیگر وظیفه دانشجویان است که باید همگان با سایر اقشار آن‌ها نیز پیشگام باشند.


مدیر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد: مشارکت در انتخابات برای همه ما یک وظیفه است و در راستای تبیین حضور مردم در انتخابات باید یاری رسان بود و در این راه باید نقش جنبش دانشجویان که همه جا جهادگرانه در صحنه بوده‌اند اینجا هم درخشان باشد.


وی با اشاره به برگزاری اردوی راهیان پیشرفت تصریح کرد: بازدید از کارهای بزرگ نظام و بیان آن‌ها در جامعه دیگر وظایف دانشجویان است.


خجسته تاکید کرد: باید در این روزهای باقی مانده تا انتخابات از نقاط قوت گفته شود تا مردم امیدوار شده و صحنه ماندگاری دیگر رقم بخورد.


مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان بیان کرد: هر کس که در هر جایی که می‌تواند جهاد تبیین مشارکت را داشته باشد و به این صحنه بیاید.


وی در ادامه با اشاره به پرسش های دانشجویان در راستای چگونگی تبیین گری در جامعه تصریح کرد: بیان اقدامات خوب نظام و دولت یکی از جبهه‌های تبیین گری در جامعه است.


مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان در ادامه با اشاره به برخی اقدامات خوب دولت در هرمزگان گفت: طی دو سال گذشته ۵۷۰ راه و پل، دو بیمارستان، چند بندر جدید، نیروگاه اتمی سیریک تحقق یافته است که از کارهای بزرگ و ماندگار در هرمزگان است.


خجسته افزود: توسعه آموزشی ۲۸ آموزشگاه تخصصی، بهره برداری از هفت هزار مسکن ملی که تا ۲۰ هزار مسکن خواهد رسید از دیگر کارهای بزرگ در هرمزگان است.


وی پرداختن به امور فرهنگی دانشجویان را یک مطالبه به حق از سوی آنها دانست و خاطر نشان کرد: تلاش خواهد شد با برنامه ریزی مناسب اعتبارات را به این سمت سوق داد.


خجسته در پایان به رسیدگی به خواسته ها دانشجویان شهرستان در بخش های همچون امکانات رفاهی از جمله خوابگاه خبر داد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از