حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

توقیف محموله ۴۰ میلیاردی ماهی قاچاق در جاسک

توقیف محموله ۴۰ میلیاردی ماهی قاچاق در جاسک

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف محموله ۴۰ میلیاردی ماهی قاچاق در شهرستان جاسک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، سردار علی‌اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هوشیاری و تلاش مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راهی شهرستان جاسک در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشنده، ۲۹ تن ماهی غیرخوراکی فاقد بارنامه و مجوز بهداشت حمل بار قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی سه راهی در شهرستان جاسک در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارزحین کنترل و بازرسی خودروهای عبوری محور میناب به جاسک به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شده و دستور توقف دادند.

 

وی اضافه کرد: مأموران خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۲۰ تن ماهی غیرخوراکی فاقد بارنامه و مجوز بهداشت حمل بار کشف و در این رابطه راننده خودرو را دستگیر کردند.

 

سردار جاویدان ارزش این محموله قاچاق کشف‌شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۴۰ میلیارد ریال عنوان کرده و گفت: متهم دستگیر‌شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

فرمانده انتظامي استان هرمزگان خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاقچيان کالا به‌صورت قاطع و مستمر در دستور کار می باشد که در اين راستا تعامل و همکاری بيش از پیش شهروندان با پليس در اطلاع‌رسانی و اعلام موارد مشکوک و مظنون از طريق سامانه فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ موجب حمايت بيشتر از توليد ملي مي‌شود.

 

انتهای خبر/

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از