حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرمانده انتظامي هرمزگان خبر داد:

توقيف يک کانتينر مواد محترقه

توقيف يک کانتينر مواد محترقه

فرمانده انتظامي هرمزگان از کشف يک محموله کانتينري مواد محترقه قاچاق در يکي از گمرکات استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ سردار علي اکبر جاويدان صبح امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد:  ماموران پليس امنيت اقتصادي استان با توجه به فرارسيدن روزهاي پاياني و چهار شنبه آخر سال و لزوم نظارت بيش از بيش صنوف مختلف، با انجام کار اطلاعاتي و گشت زني‌هاي هدفمند در يکي از مجتمع‌اي تجاري استان  يک کانتينر حاوي مواد محترقه قاچاق را  شناسايي و موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وي افزود: در اين رابطه  ماموران  پس از بررسي دقيق موضوع، با هماهنگي قضائي در بازرسي از کانتينرمورد نظر  ۷۵ هزار و ۷۰۰ عدد انواع مواد محترقه غير مجاز و قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان گفت: در اين رابطه يک متهم شناسايي و دستگير و با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي شد.

سردار جاويدان ضمن تاکيد  بر لزوم توجه بيشتر خانواده‌ها به فعاليت کودکان و نوجوانان در ايام پاياني سال، خاطرنشان کرد: مواد محترقه غيرمجاز و خطرناك و پيش‌ساز آنها مي‌تواند صدمات جبران‌ناپذيري به افراد وارد کند و لازم است عموم شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت  فرد يا افراد در اين زمينه، مراتب را از طريق سامانه ۱۱۰ به پليس اعلام کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از