حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

طی ۶ ماهه نخست سال جاری صورت گرفت؛

توزیع ۳۳۷تن کالای اساسی در بندر خمیر

توزیع ۳۳۷تن کالای اساسی در بندر خمیر

فرماندار بندرخمیر از توزیع ۳۳۷ تن کالای اساسی در این شهرستان طی۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز، میرهاشم خواستار صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: تأمین به‌موقع کالاهای اساسی موردنیاز مردم، قیمت‌گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهم‌ترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب‌وکار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می‌گیرد.

 

فرماندار بندرخمیر در ادامه از چندنرخی بودن قیمت برخی از کالاها و خدمات توسط صنوف مختلف در سطح شهرستان انتقاد کرد و افزود: برای جلوگیری از این معضل باید بازرسی‌ها و نظارت‌ها به شکل پیوسته و جدی‌تر انجام گیرد.

 

وی همچنین در بخشی از سخنان خود در خصوص تعطیلی خودسرانه برخی نانوایی‌های سطح شهرستان نیز تصریح کرد: باتوجه‌به تأمین آرد موردنیاز نانوایی‌ها انتظار می‌رود نانوایی‌های سطح شهرستان نسبت به تولید نان باکیفیت موردنیاز شهروندان، بر اساس زمان‌بندی تعیین شده اقدام کنند.

 

خواستار تأکید کرد: در صورت تعطیلی خودسرانه، قطعاً با نانوایی‌های متخلف برخورد می‌شود.

 

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان خمیر در خصوص توزیع برخورد جدی سیلندر گاز مایع در سطح شهرستان به‌ویژه که کهورستان نیز خاطرنشان کرد: باتوجه‌به آغاز سال زراعی و افزایش کارگران فصلی در این ایام، طی مکاتبه با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مقرر شد پس از تعیین نمایندگی شرکت در این بخش، مشکل سیلندر گاز در منطقه مرتفع شود.

گفتتی است، بررسی هزینه حمل نیز از دیگر موضوعات مورد بررسی در این جلسه بوده است.

 

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از