حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرمانده ناحیه سپاه بوموسی:

تفکر بسیجی چشم طمع دشمنان را کور می‌کند

تفکر بسیجی چشم طمع دشمنان را کور می‌کند

فرمانده ناحیه سپاه بوموسی گفت: هرجا ندای دل‌نشین تفکر بسیجی طنین‌انداز می‌شود چشم طمع دشمنان کور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، حسین زعیمی فرمانده ناحیه سپاه بوموسی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: تشکیل بسیج یکی از بزرگترین دستاورد های نظام و انقلاب بود که به فرمان امام راحل در روز پنجم آذر ماه ۱۳۵۸ اتفاق افتاد.

فرمانده ناحیه سپاه بوموسی افزود: پیام امام راحل بر تشکیل بسیج برای مبارزه با آمریکا و استکبار که با تمام قوا نظام نو پا ما را تهدید می‌کردند، کمتر از یک ماه چ، فرمان تشکیل بسیج صادر کردند.

زعیمی گفت: در پیام و فرمان منطق خداباوری و ایمان و مردم باوری بسیج رسالت خودش را شروع در هشت سال دفاع تفکر و فرهنگ بسیجی :امام راحل دوم آذر ماه ۱۳۶۱ الطاف و برکات الهی می‌داند.

وی بیان کرد: بسیج شجره طیبه، درخت تناور و پر ثمره خطاب می‌کند و هرجا ندای دل‌نشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد چشم طمع دشمنان کور خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بوموسی تصریح کرد: بسیجیان جهان اسلام بسیج مخصوص اسلام نیست شکل‌گیری هسته‌های مقاومت در سراسر جهان باشد.

زعیمی افزود: هسته‌های مقاومت در کشورهای اسلامی (لبنان، سوریه، عراق، یمن، غزه، پاکستان، افغانستان) در کشورهای اروپایی لندن و پاریس و کشورهایی دیگر شکل گرفته است.

وی گفت: امروز بسیج در کنار منطق خدا، با درک مردم‌باوری و خودباوری، منطق علم و دانش، این در دو موضوع تبدیل به اعمال صالح شده است.

فرمانده ناحیه سپاه بوموسی تصریح کرد: رسالت بسیج در گام دوم انقلاب در سه محور اصلی و اساسی است، جهاد خدمت، جهاد امید آفرینی و جهاد تبیین در مقابل تغییر راهبرد دشمنان از جنگ و تهدید سخت، راهبرد بسیج هم تغییر کرده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از