حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

ایران با تفکر اسلامی به ابرقدرت تبدیل شد

ایران با تفکر اسلامی به ابرقدرت تبدیل شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: تفکر اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ابرقدرت تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی در نشست ستاد استانی اظهار کرد: همه ما بر این باوریم که اخلاق، بخشی از دین است و خداوند برای این دین، واسطه‌ای به نام حضرت آدم، پیامبر و ... فرستاده است تا با تلاش و مجاهدت، جامعه را به پیش ببرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تأکید بر ضرورت درس اخلاق افزود: آنچه که دشمن به طور جدی خود را برای مقابله با آن تجهیز کرده، اصل دین است، چون دین آمده تا حکومت تشکیل دهد. لذا کلاس اخلاق باید افراد مبارز تربیت کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی ادامه داد: تربیت افراد مؤمن و بااخلاق کاری بس پسندیده است اما اخلاق به‌تنهایی برای مقابله با دسیسه‌های دشمنان‌ کفایت نمی‌کرد و تشکیل حکومت اسلامی با هویت ضداستعماری از ضروریات بود که با رهبری امام راحل محقق شد.

وی همچنین گفت: بنیه این حکومت اسلامی آنقدر قوی هست که با گذشت بیش از ۴۰ سال هنوز مقتدرانه در برابر فتنه‌ها و آشوب‌ها ایستاده، تا جایی که لرزه بر تن رژیم کودک‌کش صهیونیستی انداخته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصريح کرد: تمدن غرب با همه تجهيزات و امکانات در اختیار، در برابر تفکر انقلابی و اسلامی کم آورده و روز به روز بر این خفت و حقارت آنان افزوده می‌شود، تفکر اسلامی سبب شده تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ابرقدرت تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی اذعان داشت: تمدن غرب در برابر تفکر اسلامی، حرفی برای گفتن ندارد بر خلاف آن، جمهوری اسلامی ایران به تدریج، خواهان بیشتری پیدا کرده است. 

وی با بیان اينكه کاربرد قرآن کریم برای حکومت است، تصریح کرد: ماهیت حکومت، خیلی فراتر از ماهیت فردی است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از