حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/04/14 | 2024/07/04

Logo

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

بپذیریم جنگ فرهنگی سخت‌تر از تهاجم نظامی است

بپذیریم جنگ فرهنگی سخت‌تر از تهاجم نظامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: باید بپذیریم جنگ فرهنگی سخت تر از تهاجم نظامی است، و اگر به این باور برسیم لحظه‌ای از تکلیف‌مان، عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

حجت الاسلام غلامحسین حقانی در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، به نقش طلاب و روحانیون در دوران دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: روحانیون در جبهه‌های نبرد دوشادوش رزمندگان اسلام در خط مقدم جبهه حق علیه باطل حضور حداکثری داشتند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: باید باور کنیم جنگ فرهنگی سخت‌تر از تهاجم نظامی است، و اگر به این باور برسیم لحظه ای از تکلیفمان عقب نشینی نخواهیم کرد.

 

حجت‌الاسلام حقانی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب پس از شکست در دفاع مقدس، انواع هجمه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی طراحی و اجرا کردند و بحمدلله با درایت رهبر معظم انقلاب، هوشیاری مردم انقلابی و همیشه در صحنه این توطئه‌های شوم خنثی شده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه بسیاری از رزمندگان دفاع مقدس، دانش آموز بودند یادآور شد: دانش‌آموزان ما حتی با توجه به اینکه تجربه نظامی نداشتند در جبهه‌ها حاضر می شدند و برای دفاع از انقلاب اسلامی جانشان را فدای امام و انقلاب می‌کردند و امروز نیز جوانان و نوجوانان ما پیشتاز این عرصه و مدافع آرمان‌های امام و انقلاب هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از