حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/04/10 | 2024/06/30

Logo

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر:

با شرکت در انتخابات، جمهوریت را تقویت کنیم

با شرکت در انتخابات، جمهوریت را تقویت کنیم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرخمیر با اشاره به تلاش دشمن برای جلوگیری از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: با شرکت در انتخابات جمهوریت و اسلامیت را تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد غلامی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات اظهار کرد: حضور گسترده در انتخابات سبب تقویت جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود، لذا ما در انتخابات شرکت می‌کنیم که هم اسلامیت و هم جمهوریت تقویت شود، همچنین امام امت بر اساس دین مبین اسلام قیام کرد تا که دستورات این دین به خوبی اجرا شود.

وی افزود: یک مقبولیت داریم و یک مشروعیت، مقبولیت اینکه مردم بخواهند و مشروعیت این است که اسلام پیاده و نهادینه شود، پس حکومت ما مقبولیت دارد چون مردم قیام کردند و هم مشروعیت دارد چون دستورات اسلام پیاده و اجرا می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر گفت: دشمن تمام تلاشش بر این است که مقبولیت و مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد، اینکه دشمن امروز تمام بلندگوهای رسانه‌ای خود را فعال کرده و صدها شبکه و سایت و بنگاه‌های دروغ‌پراکنی را به خط کرده است که مردم در انتخابات شرکت نکنند، هدفشان این است که با حضور کمرنگ مردم جمهوریت و اسلامیت از بین ببرند، چراکه دشمن نه مردم را قبول دارد و نه اسلام را.

غلامی ادامه داد: زمانی که با قرآن‌سوزی، کتاب قانون مسلمانان، کتاب مقدس امت اسلام را آتش زدند همین غربی‌ها  و کشورهای استکباری بودند که به آنها پناه دادند، وقتی نسبت به مقدسات اسلام توهین می‌شود، پناهگاه این افراد، غرب و آمریکا هستند، و این بیانگر آن است که اینان با دین مبین اسلام مشکل دارند .

وی بیان کرد: تحریم‌های ظالمانه‌ای که بر علیه ملت ایران اعمال می‌کنند با این هدف است که به مردم و اسلام ضرر برسانند، مانند تحریم دارو که بسیاری از کودکان و مردم، به همین دلیل، جان خود را از دست می‌دهند.

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان تصریح کرد: اسلام ناب محمدی اسلامی است که امروز مروج انقلاب اسلامی است، دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی و پس از آن، فروپاشی جمهوریت و اسلامیت، تمام تلاش خود را بکار گرفته تا از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی جلوگیری کند، اگر مردم در انتخابات شرکت نکردند قطعا قدرت چانه‌زنی و اقتدارمان در سطح بین‌المللی کاهش می‌باید و دشمن همین را می‌خواهد دشمن نمی‌خواهد ملت ایران قوی باشد.

غلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران پیروز شد و مستکبران را بر سر جای خود نشاند، مستکبران باز هوس کردن برگردند و مانند فرعونیان، مستکبرانه بر ملت ما حکومت کنند اما ملت فهیم ایران تا این لحظه در صفحه حضور داشته و از این به بعد هم خواهند بود، لذا حضور در انتخابات واجب عینی است و تک تک افراد مسئولیت دارند در انتخابات شرکت کنند. 

وی با اشاره به اینکه انتخابات هم حق است و هم تکلیف، تشریح کرد: بنابراین با حضور خود در روز جمعه، به استکبار «نه» می‌گوئیم و اسلام را تقویت می‌کنیم و مردم‌سالاری دینی را در کشور نهادینه می‌کنیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از