حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان:

ایمان و استقامت از ویژگی‌های بارز پرستاران است

ایمان و استقامت از ویژگی‌های بارز پرستاران است

مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه حرفه پرستاری بسیار سخت، اما پاداش زیادی دارد، گفت: ایمان و استقامت از ویژگی‌های بارز پرستاران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، غلامعباس مؤمنی در این مراسم که شامگاه یکشنبه برگزار شد اظهار کرد: حضرت زینب کبری(س) خصوصیاتی دارند که این خصوصیات در پرستاران نیز وجود دارد. 

مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان افزود: یکی از این خصوصیات، صبر حضرت زینب (س) است و پرستاران نیز باید صبر زیادی داشته باشد چرا که با ناملایمات زیادی روبرو می‌شوند و باید در برابر این مشکلات، صبر و شکیبایی زیادی داشته باشند. 

مؤمنی بیان کرد: مراقبت کردن یکی دیگر از خصوصیات پرستاران است و این فرشتگان زمینی با جان و دل از بیماران مراقبت می‌کنند و این برای پرستاران یک افتخار است. 

وی ابرازداشت: ایمان و استقامت نیز یکی دیگر از ویژگی‌های پرستاران است و همه پرستاران از این ویژگی برخوردار هستند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان ادامه داد: اگر با کار پرستاری، دین و کلام خدا همراه باشد اجر و ثواب کار آنها چندین برابر می‌شود. 

وی عنوان کرد: پرستاری کار بسیار سختی است اما پاداش زیادی دارد و به خاطر سختی آن، کمتر کسی می‌تواند در برابر ناملایمات آن مقاومت کند. 

مؤمنی خاطرنشان کرد: پرستاران به بیماران هم در زمینه روحی و هم جسمی کمک می‌کند تا او بتواند بر بیماری خود غلبه نماید. 

مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان بیان کرد: کارهایی که پرستاران برای بیماران انجام می‌دهند، همراهان و خانواده‌های آنها نمی‌توانند برایشان انجام دهند. 

در ادامه این مراسم، رئیس کانون بازنشستگان تامین‌ اجتماعی هرمزگان نیز گفت: پرستاری کار بسیار سختی است و پرستاران در مراقبت از بیماران، سختی زیادی را متحمل می‌شوند.

ارسلان حیدری عنوان کرد: پرستاران برای انجام این کار، باید از روحیه بسیار بالایی برخوردار باشند تا در شغل خود موفق شوند. 

وی بیان کرد: پرستاران در مراقبت از بیماران بهترین برخورد را با آنها دارند تا بیماران سریعتر بتوانند سلامتی خود را بدست بیاورند. 

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی هرمزگان در پایان اذعان داشت: صبر و استقامت پرستاران بسیار زیباست چرا که حرفه پرستاری بسیار سخت و پراسترس می‌باشد.

قابل‌ذکراست؛ در پایان مراسم، با اهدای لوح تقدیر، از پرستاران نمونه بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس تجلیل شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از