حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

امام جمعه میناب:

ایام فاطمیه به جلسات جهاد تبیین تبدیل شود

ایام فاطمیه به جلسات جهاد تبیین تبدیل شود

امام جمعه شهرستان میناب با تأکید بر اینکه فاطمیه به جلسات جهاد تبیین تبدیل شود، گفت: باید در این ایام به مراکز آموزشی، علمی و فرهنگی مراجعه و به تبیین موضوعات بپردازیم.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی ضمن گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری دانشجو را جوان طالب علمی دانست که آینده کشور در دست اوست و به ویژگی جوانی،اهل علم بودن، آزاداندیشی، آرمان گرایی، شاد بودن ونشاط داشتن و در صحنه بودن دانشجویان اشاره کرد.

خطیب جمعه میناب، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس شواری اسلامی، با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس انقلابی باید شبیه مدرس باشند، به مهم‌ترین شرایط نمایندگان مجلس بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری پرداخت و تدین و تقوا، کارآمدی، دلسوزی نسبت به مردم خصوصا طبقات محروم جامعه و وامدار نبودن ثروتمندان، شجاعت در مقابل دشمن، باطل و شجاعت در پذیرش حرف حق را مهم‌ترین صفات یک نماینده انقلابی دانست.

وی ضمن اشاره به روز معلولان گفت: خانواده‌های دارای معلولیت باید توجه کنند که یکی از عنایات خداوند به افراد دارای این شرایط، عنایت صبر و بردباری این خانواده‌های دارای معلولیت است و باید با دید باز به این محدودیت نگاه کرد و دیگر توانایی‌های خود را تقویت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی به پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جنگ غزه برای رژیم کودک‌کش صهیونسیتی و هم‌پیمانان اروپایی آن پرداخت و تصریح کرد: مهم‌ترین پیام این جنگ برای رژیم موقت صهیونیستی؛ خسارات مستقیم هزینه‌های جنگ وخسارت‌های غیر مستقیم شرکت‌ها و زیرساخت‌ها، بیماری و اقتصاد نیمه تعطیل آن، مهاجرت‌های اجباری از شهرک‌های صهیونیستی به مناطق دیگر و مهاجرت از فلسطین اشغالی به کشورهای دیگر است.

امام جمعه میناب یادآوری شد: پیامد دیگر این جنگ، شکاف گسترده بین صاحبان قدرت و مردم کشورهای اروپایی، اختلاف‌ نظر بین کشورهای اروپایی و همچنین تأثیرگذاری آن در حمایت اروپا از اوکراین مهم‌ترین پیامد جنگ غزه برای اروپا است.

 

وی ضمن اشاره به دهه فاطمیه افزود: از همه مسئولان، سخنوران و مداحان درخواست داریم فاطمیه را به جلسات جهاد تبیین تبدیل کنیم و به مراکز آموزشی، علمی و فرهنگی مراجعه و به تبیین موضوعات بپردازیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از