حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهدا؛

امیدوارم روزی شاهد برچیدن استکبار در جهان باشیم

امیدوارم روزی شاهد برچیدن استکبار در جهان باشیم

شهید غلامعباس آتش دهقان در وصیت نامه‌اش آورده است: امیدوارم روزى شاهد آن باشیم که پرچم اسلام بر فراز همه کشورهاى محروم و مستضعف به اهتزاز در آید و بساط استکبار و استبداد و استعمار جهانى برچیده شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ راست قامتان روزگار، استوار، در میدان نبرد ایستاده‌اند تا ببینند کیست که بر اسلام شمشیر کشیده است؟ شهید غلامعباس آتش دهقان، شیردلى از نسل سربه داران در سال ۱۳۴۴ در شهر بندرعباس به دنیا آمد.

وی پس از به پایان بردن دوران ابتدایى و راهنمایى با شروع جنگ تحمیلى به سوى جبهه‌هاى نور شتافت. آن جا که عطر مهدى(عج) در فضا پراکنده بود؛ قبل از عزیمت به جبهه تمامى کتاب‌هایش را به کتابخانه شهید دستغیب بخشید. صوت دلنشین قرآنش تا ابد در جان همسنگرانش جاریست و بالاخره سرمست از عشق على(ع)، در شامگاه جمعه پس از قرائت دعاى کمیل در تاریخ دوم اردیبهشت ۱۳۶۲ در عملیات بیت المقدس، منطقه عملیاتى ام‌الرصاص به سوى عرش به پرواز در آمد. وقتى آتش عشق به پا مى‌شود، آتشى که نمى‌میرد، همیشه در دل کسانى صبح را ورق مى‌زند که سر سپرده حریم یارند.

این شهید والا مقام در فرازى از وصیت نامه‌اش آورده است: امیدوارم روزى شاهد آن باشیم که پرچم خونین اسلام بر فراز همه ى مملکت‌ها و کشورهاى محروم و مستضعف به اهتزاز درآید و بساط استکبار و استبداد و استعمار جهانى برچیده شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از