حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان:

حیثیت امنیتی و نظامی اسرائیل ترمیم نخواهد شد

حیثیت امنیتی و نظامی اسرائیل ترمیم نخواهد شد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: حیثیت امنیتی و نظامی اسرائیل دیگر ترمیم نخواهد شد‌ و با خوی مستکبرانه‌اش، به زودی نابود و از صفحه روزگار محو می‌شود.

عطا ناوکی، صبح امروز در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: فرمانده معظم کل قوا در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیرو‌های مسلح، با اشاره به شکست «غیرقابل ترمیم» رژیم صهیونیستی در حماسه اخیر جوانان فلسطینی، تأکید کردند: «عامل ایجاد این طوفان ویرانگر، ظلم و جنایت و درنده‌خویی مداوم رژیم غاصب جعلی در حق ملت فلسطین بوده است و این رژیم نمی‌تواند با دروغگویی و مظلوم‌نمایی، چهره هیولایی و دیوسیرت خود را در حمله به غزه و قتل عام مردم آن پنهان کند و با یاوه‌گویی، شجاعت جوانان فلسطینی و طراحی هوشمندانه آنان را برعهده غیرفلسطینی‌ها بگذارد».

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان افزود: پیروزی مجاهدان فلسطینی وعده الهی است و اشغالگران فلسطینی تاوان رفتارهای ناجوانمردانه، ظالمانه و خصمانه را پس می‌دهند.

 

وی تصریح کرد: اگر ملتی به قدرت ایمان متکی باشد توانایی چیره‌شدن بر قدرت‌های مادی را خواهد داشت دقیقاً لذت پیروزی را خواهد چشید و در آینده نزدیک به حول قوه الهی فتح و پیروزی از آن ملت فلسطین خواهد بود و پیروزی امروز فلسطین بخشی از همان فتح و نصر است.

ناوکی عنوان کرد: با عملیات شجاعانه و دلیرانه نیروهای مقاومت فلسطین در طوفان‌ الأقصی امید‌آفرینی آغاز شد و هرچه می‌گذرد ابعاد جدیدی از این پیروزی آشکار می‌شود.

وی با اشاره به بیانات گهربار رهبر فرزانه انقلاب در دانشگاه افسری نیروهای مسلح مطرح کرد: محاسبه رژیم جعلی صهیونیست و حامیانش در این مسئله هم غلط است و سران و تصمیم‌گیرندگان رژیم صهیونیستی و حامیانشان بدانند که این کارها بلای بزرگ‌تری سرشان می‌آورد.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ملت فلسطین با عزم راسخ‌تر در واکنش به این جنایات، سیلی محکم‌تری بر چهره زشت آنها خواهد زد؛ وقتی درنده خویی به اوج رسید باید منتظر طوفان بود و اقدام شجاعانه در عین حال فداکارانه فلسطین سیلی محکمی بر رژیم غاصب صهیونیستی است.

 

ناوکی خاطرنشان کرد: حیثیت اسرائیل در عرصه امنیتی و نظامی، دیگر ترمیم نخواهد شد و با خوی مستکبرانه‌ای که دارد به زودی نابود و از صحنه روزگار محو خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از