حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

اعتراف 2 متهم به قتل در هرمزگان

اعتراف 2 متهم به قتل در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشياري و تلاش ضربتي پليس هرمزگان، دو متهمي که با تصادف عمدي با يک عابر پياده منجر به قتل وي شده بودند، شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان؛ علي‌اکبر جاويدان بيان کرد: در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر تصادف يک دستگاه خودروي سمند با عابر پياده بين بوستانهاي دولت و ولايت در بندرعباس، بلافاصله مأموران گشت انتظامي کلانتري ۱۴ نخل ناخدا به محل اعزام شدند.

وي افزود: پس از حضور مأموران در محل، راننده خودرو سمند بيان کرد: فردي خود را جلوي خودرو وي انداخته که مصدوم و توسط اورژانس به بيمارستان منتقل شده است که جهت انجام اقدامات لازم، خودرو به پارکينگ انتقال داده شد.

اين مقام انتظامي استان اظهار داشت: چند ساعت پس از اين حادثه شخصي با مراجعه حضوري به کلانتري، بيان داشت شخص مصدوم برادر وي بوده که بر اثر شدت جراحات وارده در بيمارستان شهيد محمدي فوت نموده که با توجه به اينکه خانواده متوفي با طرح شکايت مدعي موضوع قتل عمد بودند در بررسي تخصصي کارآگاهان پليس آگاهي و بنا به دستور بازپرس ويژه دايره قتل، پرونده به موضوع قتل عمد در اثر تصادف عمدي تغيير پيدا کرد.

جاويدان خاطرنشان کرد: در اين رابطه با تلاش همه جانبه مأموران، با رصد اطلاعاتي و با هماهنگي قضائي دو نفر متهمان تصادف و قتل دستگير و به يگان انتقال که در تحقيقات فني و پليسي صورت گرفته متهم رديف اول صراحتا به قتل متوفي به صورت عمدي اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي هرمزگان بيان داشت: متهم ديگر نيز به اتهام مشارکت در قتل و همکاري با قاتل دستگير و با تشکيل پرونده به دادسرا معرفي که با قرار صادره از سوي مقام قضائي به اتهام قتل عمد، روانه زندان شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از