حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی هرمزگان:

اصحاب رسانه بازوی توانمند پلیس در آگاه‌سازی مردم

اصحاب رسانه بازوی توانمند پلیس در آگاه‌سازی مردم

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی هرمزگان از اصحاب رسانه به عنوان بازوي توانمند پليس در آگاه‌سازي مردم یاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، حجت‌الاسلام طالب غفاری در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و جراید به مناسبت فرا رسیدن هفته انتظامی سال ۱۴۰۲ که با حضور اصحاب رسانه و جمعی از خبرنگاران برگزار شد ضمن بیان مطالبی در خصوص نقش رسانه در تنویر افکار عمومی اظهار کرد: اصحاب رسانه بازوي توانمند پليس در آگاه‌سازي مردم بوده و پليس از بستر و ظرفيت رسانه‌ها و جرايد در افزايش آگاهي مردم در خصوص تهديدات و فرصت‌هاي فضاي مجازي استفاده مي‌کنند.

 

رئیس عقیدتی سیاسی استان هرمزگان افزود: بايد با همدلي و همراهي اصحاب رسانه در برابر هجمه‌هاي فرهنگي و حملات سايبري پايداري، مقاومت و مقابله کرده تا در برابر توطئه‌هاي استکبار جهاني و دشمنان قسم خورده نظام مقدس اسلامي ايران موفق عمل کنيم.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اين که مهم‌ترين هدف پليس حفظ نظم، امنيت و آرامش در جامعه است، گفت: امنيت محصولي اجتماعي است که مستلزم مشارکت و تعامل مردم، سازمان‌ها، نهادها و مسئولان با پليس است و اصلي ترين معيار مشارکت با پليس، رعايت قوانين و مقررات است.

 

وی، مهم‌ترین نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه را القاء احساس امنیت در جامعه برشمرد و بیان داشت: این امر می‌تواند از طریق انتشار و بیان عملکرد پلیس و انعکاس خدمات آن برای مردم توسط رسانه‌ها صورت پذیرد.

 

حجت‌الاسلام غفاری اصحاب رسانه را پل ارتباطی پلیس با اقشار مردم دانست و تاکید کرد: اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم از قوانین و مقررات و تبعات ارتکاب جرم و تخلفات می‌تواند عاملی برای جلوگیری از وقوع جرایمی که توسط بعضی افراد از روی ناآگاهی صورت می‌گیرد، باشد.

 

رئیس عقیدتی سیاسی استان هرمزگان بر ضرورت تعامل سازنده و دو سويه اصحاب رسانه و فراجا گفت: پليس و اصحاب رسانه دو قطب مهم در افزايش احساس امنيت و آرامش عمومي هستند كه مي تواند با تكيه بر اين تعامل امنيت، آرامش و آسايش را به بطن جامعه تزريق كند.

 

انتهای خبر/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از