حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

امام جمعه بندرعباس:

ارتش فرزند ملت و امام راحل است

ارتش فرزند ملت و امام راحل است

امام جمعه بندرعباس گفت: امام خمینی(ره) ارتش را فرزند انقلاب و امام خواندند و به ارتش اعتماد و ایمان داشت و می‌دانست که این ارتش کارهای بزرگی را انجام می‌دهند‌.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته بندرعباس اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان دستاوردهای فراوانی را به دست آوردیم که باید آنها را خوب حفظ کنیم.

وی با اشاره به روز ارتش عنوان کرد: مهمترین شخصیت‌هایی که تلاش کردند در روزهای آغازین انقلاب، انقلاب را حفط کنند ارتشی‌ها بودند و بسیار کارهای مهمی را انجام داده‌اند و همافرمای ارتش ضربه محکمی به دوران ستمشاهی زدند و با امام بیعت کردند.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: رهبر انقلاب دو مدال را گردن ارتش آویزان کرد، یکی عنوان کرد که ارتش ما اسلامی است و دوم اینکه ارتش را فرزند انقلاب و امام خواندند و امام راحل به ارتش اعتماد و ایمان داشت و می‌دانست که این ارتش کارهای بزرگی را انجام می‌دهند‌.

عبادی‌زاده تاکید کرد: روایت‌های دفاع مقدس و برکات آن را باید به نسل جوان گفت وگرنه دشمن به صورت وارونه روایت می‌کند.

وی با اشاره به تاکید معظم‌له بر عفاف و حجاب بیان کرد: امام خامنه‌ای فرمودند: حجاب بحث شرعی دارد و اصل حجاب جزو ضرورت دین است؛ دشمن با ترویج بی‌حجابی به جنگ هویت ملی و اسلامی ما آمده است.

امام جمعه بندرعباس مطرح کرد: ان‌شاءالله قانون حجاب و عفاف که از فردا اجرا می‌شود به بهترین نحو و با ناامیدی دشمن صورت گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از