حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

امام‌های جمعه هرمزگان:

ارتش فرزندان ملت و امام خمینی(ره) است

ارتش فرزندان ملت و امام خمینی(ره) است

امام‌های جمعه هرمزگان گفتند: ارتش با پیوستن به انقلاب و اسلام ضربه مهلکی به رژیم ستمشاهی زد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ امام‌های جمعه هرمزگان گفتند: ارتش با پیوستن به انقلاب و اسلام ضربه مهلکی به رژیم ستمشاهی زد.

ارتش فرزند ملت و امام راحل است

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده با اشاره به روز ارتش عنوان کرد: مهمترین شخصیت‌هایی که تلاش کردند در روزهای آغازین انقلاب، انقلاب را حفط کنند ارتشی‌ها بودند و بسیار کارهای مهمی را انجام داده‌اند و همافرمای ارتش ضربه محکمی به دوران ستمشاهی زدند و با امام بیعت کردند.

 

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: رهبر انقلاب دو مدال را گردن ارتش آویزان کرد، یکی عنوان کرد که ارتش ما اسلامی است و دوم اینکه ارتش را فرزند انقلاب و امام خواندند و امام راحل به ارتش اعتماد و ایمان داشت و می‌دانست که این ارتش کارهای بزرگی را انجام می‌دهند‌.

 

عبادی‌زاده تاکید کرد: روایت‌های دفاع مقدس و برکات آن را باید به نسل جوان گفت وگرنه دشمن به صورت وارونه روایت می‌کند.

 

 

 

 

امام ارتش را فرزندان انقلاب نامیدند

امام جمعه شهرستان جاسک گفت: روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی حضرت امام پیامی فرستادند و ارتش را ارتش اسلامی و فرزندان انقلاب و مردم نامیدند. 

وی با اشاره به مشارکت ارتش در همه عملیات‌های امداد و نجات و حوادث طبیعی گفت: مهمترین بخش از امتیازات ارتش جمهوری اسلامی کادر تربیت شده و مومن و انقلابی است.

امام جمعه بندر جاسک با اشاره به مشارکت مردم در تولید خاطر نشان کرد: باید برای تقویت مشارکت مردم تمرکز اساسی بر رشد تولید در حوزه‌های کشاورزی، راهکارهای اصولی برای عمومی‌سازی مشارکت مردم با رعایت اصل عدالت در اختصاص فرصت‌ها برای تقویت اقتصاد دریا محور، تولید و صید، فرآوری محصولات، بسته‌بندی، حمل و نقل و صادرات صورت گیرد.

افکار عمومی دنیا از رژیم صهیونیستی تنفر دارد

امام جمعه رودان با اشاره به حمایت آمریکا و اروپایی از جنایت رژیم صهیونیستی و عدم محکومیت حمله به کنسولگری ایران در شورای امنیت گفت: این بار هم دوگانه متناقض شعارهای پوشالی غربی و بی‌خاصیتی سازمان‌های بین المللی آشکار شد و این در حالی است که باید سوال کرد که اگر به سفارت کشورهای غربی در اوکراین چنین حمله‌ای می‌شد باز هم همه خفه خون می‌گرفتند؟ لذا توصیه ملت به وزرای خارجه ولگرد آمریکا و اروپایی است که به جای رایزنی برای نجات رژیم صهیونیستی به فکر خانه‌ای جدید برای آنها در قلب اروپا باشید.

 

حجت‌الاسلام بارانی با تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع به دست وهابیت خبیث خاطر نشان کرد: این مصیب غمی جانکاه است و اگر این وهابیت از واکنش جامعه اسلامی نمی‌رسیدند قطعا به قبر مطهر پیامبر هم جسارت می‌کردند اما یقینا این روزی این تفکر انگلیس ساخته منسوخ و امت اسلامی بر مزار پیامبر و اهل‌بیت مکرم جمع خواهند شد.

بی‌حجابی بنیاد خانواده را تضعیف می‌کند

امام جمعه توگهور هشتبندی با استناد از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص بی‌حجابی بیان کرد: بی‌حجابی هم حرام شرعی است وهم حرام سیاسی پشت صحنه‌ها هم روشن است بی‌حجابی برای فروریختن بنیان خانواده و فروپاشی بنیان آرامش روانی جامعه است.

 

سهرابی خاطرنشان کرد: به بی‌حجاب‌ها می‌گوییم هیچگاه بی‌حجابی آنها هنجار نخواهد شد، فرهنگ نخواهد شد چرا که بی‌حجابی ناهنجاری است و ناهنجاری خواهد بود و به آنها توصیه می‌کنیم اگر دنیا و آخرت را می‌خواهند به سمت حجاب بروند،بی‌حجابی مصداق تهاجم به فسق و مغایر با ارزش‌های جامعه اسلامی است محفل بی‌حجابی را با همت همگانی جمع کنیم اما با رعایت مراحل امر به معروف و نهی از منکر خواهران متدین و معتقد ما در مراکز آموزشی حضور پیدا کنند و تشکل‌های فرهنگی نهی از منکر را از طریق آگاه سازی جوانان با برنامه‌های جذاب دنبال کنند.

معادلات جهان به خواست ایران رقم می‌خورد

امام جمعه حاجی‌آباد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر گفت: رهبر معظم انقلاب با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق اعلام نمودند که این رژیم خبیث تنبیه خواهد شد و اما این ابهامی که جمهوری اسلامی ایران چه زمان، کجا و به چه صورت قصد تنبیه رژیم صهیونیستی را دارد بسیار این رژیم را دچار سرگردانی کرده و جهنمی را برای آنها به وجود آورده است.

 

امام جمعه حاجی‌آباد افزود: با اقتدار ایران در منطقه و جهان بسیاری از معادلات و اتفاقات جهانی بر اساس خواست جمهوری اسلامی ایران رقم می‌خورد که این عزت و اقتدار با ایثارگری و از جان گذشتگی شهیدان به وجود آمده است.

اگر ارتشیان نبودن انقلاب اسلامی به‌زودی به پیروزی نمی‌رسید

امام جمعه کیش گفت: ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران است، این مناسبت را گرامی می‌داریم و به ارتشیان عزیز و نیروهای مسلح هم تبریک عرض می‌کنم روزهای اول پیروزی انقلاب زمزمه‌های انحلال ارتش را مطرح کردند، اما حضرت امام با تدبیر حکیمانه خود فرمودند: که ارتش ما ارتش اسلامی است و ارتشیان را فرزندان انقلاب و مردم معرفی کردند، چون که از بین ارتشیان بود که حاضر نشدند به مردم در انقلاب تیراندازی کنند از بین همین ارتشیان افرادی بودند، که در ۱۹ بهمن با حضرت امام بیعت کردند و اگر ارتشیان نبودن انقلاب اسلامی به‌زودی به پیروزی نمی‌رسید اگر ارتش نبود افرادی مثل صیاد شیرازی، شیرودی‌ها، لشکری‌ها، قرنی‌ها و خیلی از بزرگان را ما نمی‌داشتیم فلذا حضرت امام از مردم خواستند که استقبال ارتش بروند و آن جمع نورانی و صمیمی ایجاد شد. 

 

 

 

 وی خاطرنشان کرد: شعار ارتش فدای ملت سر داده شد و از آن روز ارتش در مقابل توطئه‌های داخلی در هشت سال دفاع مقدس در مسائلی که برای انقلاب بعد از دفاع مقدس پیش آمد در همه زمینه‌ها در بحران‌ها در حوادث هر کجا که لازم بود در کنار نظام مردم و کشور ایستاده‌است و قوای سه‌گانه ارتش به اضافه پدافند هوایی که بعد از انقلاب اضافه شد.

دولت باید اقتصاد دریا محور اجرا کند

خطیب جمعه میناب گفت: اقتصاد دریا محور در بخش‌های مختلف دولت می‌تواند به مردم وبخش خصوصی کمک کندتاتقویت جهت جهش تولید انجام شود.

منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: برای اجرایی شدن وتحقق وحرکت ومسیر شعار سال راهکارهای ۱۲گانه جهت تقویت وجهش تولید انجام شود.

ابراهیمی اضافه کرد: دولت با برنامه‌ریزی در بخش خصوصی؛ اجراونظارت اقتصادی اقداماتی انجام دهد.

خطیب جمعه میناب خاطرنشان کرد: دولت باید در حوزه برنامه‌ریزی جهش داشته باشد و برای خلق راهکارها و سیاست‌های همکاری مردم با دولت برنامه‌ریزی کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از