حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس:

اربعین، برای تجدید عهد با امام‌زمان (عج) است

اربعین، برای تجدید عهد با امام‌زمان (عج) است

معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس گفت: همه شیفتگان امام حسین (ع) باید از فرصت اربعین برای تجدید بیعت با امام‌زمان (عج) استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ خدیجه سادات محمدی امین، معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس، ضمن اشاره به حربه‌های دشمن بیان کرد: ازآنجایی‌که دشمنان اسلام با انواع حربه‌های سیاسی، فرهنگی اقتصادی و...سعی در تضعیف و نابودی اسلام دارند، اجتماع بزرگ اربعین تجلی اتحاد مسلمانان به‌ویژه شیعیان جهان را به نمایش می‌گذارد.

وی با اشاره به شعار اربعین امسال خاطرنشان کرد: شیعیان و محبان اهل‌بیت (ع) در این همایش و اجتماع بزرگ با شعارحیاتنا الحسین زمینه‌سازی ظهور منتقم الحسین را فراهم می‌آورند.

معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس اظهار داشت: مستکبران عالم، بدانند این حرکت به‌مثابه قطره‌ای است از قیام آخرالزمانی که بر ضد طاغوتیان و ستمگران دوران بر پا خواهد شد و اگر خدا بخواهد به یک‌چشم بر هم‌زدنی به دست مبارک ولی‌عصر (عج) بساط ظلم و جور برچیده خواهد شد و این وعده الهی که و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه نجعلهم الوارثین تحقق خواهد یافت.

وی در پایان بیان داشت: طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس، هم‌نوا با دیگر اقشار در همایش و راهپیمایی بزرگ اربعین شرکت کرده تا هم از رزق معنوی این سفر بهره‌مند گردند و هم با امام عصر خویش تجدید بیعت کرده و آمادگی خود را برای نصرت دین خدا اعلام کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از