حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان:

اراضی جدید به روستاهای هرمزگان الحاق می‌شود

اراضی جدید به روستاهای هرمزگان الحاق می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: تسریع در الحاق اراضی جدید شناسایی شده توسط بنیاد مسکن به روستاهای متقاضی در راستای نهضت ملی مسکن روستایی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ محمد مرودی شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی نهضت ملی مسکن روستایی در استان هرمزگان اظهار کرد: نیازهای واقعی مردم در حوزه زمین و مسکن روستایی احصا شده و اراضی مورد نیاز نیز توسط بنیاد مسکن شناسایی شده است‌. 

 سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: در راستای نهضت ملی مسکن تسریع در الحاق اراضی جدید به روستاهای متقاضی توسعه در دستور کار قرار گرفته است اما این تسریع با دقت بر نیاز واقعی مردم صورت خواهد گرفت. 

وی گفت: در خصوص تامین زیرساخت های مورد نیاز این اراضی به ویژه در زمینه آب و برق که نیازهای اولیه سکونت است پیگیر هستیم و موضوع در شورای مسکن طرح موضوع می‌شود.

 مرودی خاطر نشان کرد: افزایش جمعیت روستاها و روند رو به رشد مهاجرت معکوس در برخی مناطق روستایی با توجه به آب و هوا و نزدیکی به مراکز شهرها موجب شده تا تقاضای زمین و مسکن روستایی در استان هرمزگان روندی صعودی پیدا کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از