حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/02/30 | 2024/05/19

Logo

رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور:

اختیار استان‌ها و استانداران برای مولدسازی بیشتر می‌شود

اختیار استان‌ها و استانداران برای مولدسازی بیشتر می‌شود

رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور گفت: تنها کاری که در پایتخت انجام می‌شود قیمت‌گذاری نهایی است که آن هم به زودی به استان‌ها واگذار خواهد شد‌ و اختیارات استان‌ها و استانداران برای اجرای این طرح بیشتر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از فارس؛  ابراهیم بازیان در نشست کارگروه استانی مولد سازی که به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان و باحضور اعضاء برگزارشد، هدف از اجرای طرح مولدسازی را ایجاد جاذبه و تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کشور دانست و اظهار کرد: بعضا شاهد مقاومت‌هایی در برابر اجرای طرح مولد‌سازی هستیم که این مقاومت‌ها در بسیاری از موارد حاصل نگاه مدیران است چون علاقه‌ای ندارند در زمان مدیریتشان ملکی را از دست دهند.

وی افزود: برخی از مدیران از دست دادن املاک را در مولدسازی مانند بازگشت بودجه به خزانه عیب می‌دانند در حالی که مولد‌سازی حُسنی بزرگ برای مدیران به شمار می‌آید و کاری جهادگونه است.

بازیان گفت: اعتقاد ما این است که مولدسازی به جایی نخواهد رسید مگر اینکه سه اصلِ از دستگاه، با دستگاه و برای دستگاه در آن رعایت شود چنانچه معتقدیم تا زمانی که خود دستگاه‌های اجرایی به این درک نرسند و پای کار انجام مولد‌سازی نیایند این طرح به سرانجام نخواهد رسید.

وی تاکید کرد: یکی از راه‌های تشویق دستگاه‌های اجرایی به مولد‌سازی این است که منابع حاصل از مولد‌سازی برای خود دستگاهِ اجراییِ صاحب ملک هزینه شود.


رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور راهبردِ از استان، با استان و برای استان را دیگر رویکرد مولد‌سازی در کشور دانست و اظهار داشت: مولد سازی در مدیریت زمانی و فرآیندی دچار مشکل بود از این رو اختیارات مولد‌سازی را به استان‌ها واگذار کردیم و تنها کاری که در پایتخت انجام می‌شود قیمت‌گذاری نهایی است که آن هم به زودی به استان‌ها واگذار خواهد شد‌ و اختیارات استان‌ها و استانداران برای اجرای این طرح بیشتر خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از