حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

اتوبوس دندانپزشکی در هرمزگان به راه افتاد

اتوبوس دندانپزشکی در هرمزگان به راه افتاد

استاندار هرمزگان در بازدید از اتوبوس دندانپزشکی، سفیر لبخند، از راه‌اندازی این نوع درمانگاه مجهز سیار در سایر تخصص‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از فارس؛ مهدی دوستی استاندار هرمزگان در بازدید از اتوبوس دندانپزشکی که از دیروز در روستای بنوبند ایسین از توابع بندرعباس خدمت‌رسانی رایگان را آغاز کرده گفت: در کنار برنامه‌ریزی‌های کلان، از سال ۱۴۰۰ ارائه خدمات رایگان آموزشی و درمانی به مردم را در قالب قرارگاه مردم آغاز کردیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به ارائه بیش از ۲۷۰ هزار خدمت رایگان پزشکی تخصصی به‌ویژه در حوزه خدمات گران دندانپزشکی را نتیجه فعالیت قرارگاه مردم دانست و افزود: برای تسهیل در خدمت‌رسانی رایگان در مناطق کمتر برخوردار درمانگاه‌های مجهز سیار چندتخته را در دستور کار قراردادیم تا اجرای قرارگاه را در شکل بهتری کامل کنیم.

وی سفیر لبخند را اولین و مدرن‌ترین درمانگاه سیار دندانپزشکی کشور برشمرد و ادامه داد: این اتوبوس دندانپزشکی، معادل سه مطب مجهز امکانات دارد و می‌تواند به‌راحتی به تمام نقاط استان سفر کند و در خدمت مردم باشد. 

استاندار هرمزگان از تکمیل این پروژه خدمت‌رسانی رایگان درمانی نیز توضیح داد: در سایر تخصص‌ها نظیر، قلب و زنان و زایمان نیز اتوبوس‌های را تجهیز و آماده‌سازی خواهیم کرد. 

گفتنی است؛ پنجاهمین گردهمایی دندانپزشکان جهادی در بندرعباس با سفیر لبخند؛ اولین اتوبوس دندانپزشکی کشور؛ به‌منظور گرامیداشت یاد و ادامه راه شهدا خدمت در ایام نزدیک به اربعین شهیدان از روز مبارک عید غدیر خم به مدت سه روز میزبان مردم عزیز بنوبند از منطقه پاسنگ ایسین شهرستان بندرعباس است که استاندار هرمزگان در حاشیه این بازدید در مسجد روستا با مردم نیز دیدار و گفتگو کرد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از