حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان:

ابعاد مختلف شخصیت سردار سلیمانی الگو است

ابعاد مختلف شخصیت سردار سلیمانی الگو است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان گفت: ابعاد مختلف شخصیتی و رفتاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای همه ما الگو و برجسته است و یک اسوه‌ی واقعی در دنیای امروز می‌باشد که در فلسفه‌ی انتظار در تعالیم دینی ما، عنوان شده است.

محمد سالاری در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» ضمن گرامیداشت چهارمین سالروز شهادت شهیدالقدس حاج قاسم سلیمانی و محکوم کردن حادثه تروریستی ظهر امروز در کرمان اظهار کرد: راه و مکتب حاج قاسم سلیمانی باید ادامه یابد چرا که راه این شهید بزرگوار روشنای مسیر در برابر ظلم است و مهم‌ترین شخصیت حاج قاسم اخلاص برای خداوند و توجه به او در تمام امور زندگی بود و زبان‌زد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان، شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را از نظر مدیریت نظامی، فرماندهی نظامی و طراح و استراتژیک برجسته مدیریت نظامی در سطح جهانی عنوان کرد و گفت: ابعاد مختلف شخصیتی و رفتاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای همه ما الگو و برجسته است و یک اسوه‌ی واقعی در دنیای امروز می‌باشد که در فلسفه‌ی انتظار در تعالیم دینی ما، عنوان شده است.

وی افزود: استکبار، داعش را برای شکستن جبهه مقاومت ایجاد کرد و همچنان این رویه را دنبال می‌کند تا داعشی جدید متشکل از خیانت کاران فراری، گروهک‌ها و منافقان را تشکیل دهد و در این راه پول های کلانی را هزینه می‌کند و تمام رسانه‌های بیگانه نیز آنان را همراهی خواهند کرد و به آتش آدم کشی و اغتشاش می‌دمند و دم از حقوق بشر می زنند.

سالاری با بیان اینکه چرا مدعیان دروغین حقوق بشر هیچگاه از ملت ایران دفاع نکردند، ادامه داد: به طور قطع دشمنان دلسوز مردم ما نیستند و نباید فریب تبلیغات رسانه‌ای آنان را بخوریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان با بیان اینکه دشمن با به راه انداختن جنگ مبهم ترکیبی قصد داشت به عقیده خود ملت را از راه‌ و مسیرش دور کنند، تصریح کرد: دغدغه امروز استکبار، مدیریت جمهوری اسلامی و قدرت مانور این مدیریت در جهان است لذا این جنگ ترکیبی را به راه انداخته تا ایران اسلامی را به سمت جنگ و آشوب های داخلی اعم از قومی و مذهبی و شیعه و سنی بکشاند اما آنان کورخوانده‌اند.

وی عنوان کرد: همه باید تلاش کنیم در هر جایگاهی که هستیم پیروانی راستین برای مکتب شهید سلیمانی باشیم، مکتبی که اساس آن، توحید و خداباوری و معنویت است.

سالاری با اشاره به مسئله حقوق بشر آمریکایی افزود: حقوق بشر آمریکایی بزرگترین دروغ قرن بشمار می‌رود و بزرگ ترین دروغ قرن معاصر توسط آمریکای جنایت‌کار این است که خود را حامی حقوق بشر می‌داند در حالی که خود یکی از بزرگترین ناقضان حقوق بشر است.

وی در ادامه گفت: قدرت الهی جمهوری اسلامی بود که هیمنه آمریکای جنایتکار را شکست و جنایات هولناکی از جمله بمباران‌ها، ترورها، مورد اصابت قراردادن هواپیماها همگی توسط آمریکا انجام شده و حقوق بشر آمریکایی بزرگترین دروغ بشریت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری می‌توان با تکیه بر جهاد تبیین، نسل جوان کشور را با نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکا و متحدانش علیه کشورهای مختلف به ویژه ایران اسلامی آشنا کرد.

سالاری با بیان اینکه همه ما باید بتوانیم در حوزه افشای حقوق بشر آمریکایی به رسالت جهاد تبیین خود عمل کنیم، تاکید کرد: حقوق بشری که آمریکا از آن دم می‌زند از نظر اسلام جعلی و وظیفه همگان به ویژه دنیای اسلام است که در عرصه انسانی، حقوق بشر آمریکایی را برای نسل جوان بازگو کنند.

وی خاطر نشان کرد: امروز همه ما وظیفه داریم با بازخوانی حقوق بشر آمریکایی، به تبیین جنایات آمریکا و متحدانش بپردازیم و با بهره مندی از ظرفیت اصحاب رسانه و بسیج مردمی، افشای حقوق بشر آمریکایی به گفتمان تبدیل شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از