حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

امام جمعه بندرعباس:

«رجب»، ماه برکت است

«رجب»، ماه برکت است

امام جمعه بندرعباس گفت: «رجب»، برکت است و خوشا به حال معتکفین که در خانه خدا به بندگی آمده‌اند.


به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار کرد: «رجب»، ماه برکت است و خوشا به حال معتکفین که در خانه خدا به بندگی آمده‌اند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به ولادت امام علی(ع) عنوان کرد: همچنان عطر دل‌انگیز وجود امیرالمومنان در جامعه قابل استشمام است و این‌روزها و ماه‌ها روز علی(ع) است و پیامبر فرموده‌اند: علی جان جز من و خدای من کسی تو را نمی‌شناسد.

 

عبادی‌زاده تصریح کرد: شخصیت والای امام علی(ع) در کنار حضرت محمد(ص)، همواره برای پیغمبر آرام‌بخش بوده است؛ یار و یاور پیغمبر بود.

 

وی ضمن تسلیت شهادت حضرت زینب(س) بیان کرد: زینب کبری(س) حسین دوم بودند و هر کجا که مسئولیتی به آن داده می‌شد بدون کوچکترین کوتاهی انجام می‌داد و حتی کارهای کوچک را نیز بدون اذن ولایت انجام نمی‌داد.

 

امام جمعه بندرعباس با اشاره به طوفان الاقصی گفت: این طوفان با غرب آسیا چه کرده است؟ گرد و غبارهای آن کنار رفته و هیجان‌های جنگ غزه تمام شده؛ کاهش نفوذ رژیم غاصب صهیونیستی از برکات طوفان الاقصی بوده است، کشورهای منطقه که دل به رژیم غاصب بسته بودند و می‌خواستند آنها منافعشان را تامین کنند الان می‌دانند آویزان شدن به این رژیم بی‌چاره اوج بی‌عقلی است.

 

عبادی‌زاده ادامه داد: آنهایی که مسابقه می‌دادند برای ارتباط با رژیم منفور صهیونیستی الان می‌دانند که صهیونیست غاصب نمی‌تواند حتی خودش را نجات دهد.

 

وی افزود: حضور منطقه‌ای ایران تقویت شده است و دشمن اذعان می‌کند که قدرت ایران و کشورهای مقاوم منطقه نه تنها در غرب آسیا بلکه در جهان تقویت شده و امروز شاهد هستیم که چگونه یمن با آمریکا در حال مبارزه است و نقش آمریکا در دنیا نیز در حال کاهش است و این روزها زمزمه خروج آمریکایی‌ها از سوریه و عراق در رسانه‌های غربی به گوش می‌رسد.

 

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: امروز از آمریکا تنها غرش مانده و قدرت ندارند و غرب امروز رو به افول است و این از برکات طوفان الاقصی است.

 

عبادی‌زاده با اشاره به برگزاری نماز باران در بندرعباس مطرح کرد: نماز استسقاء طلب رحمت و باران از خداوند است و اگر خداوند صلاح بداند باران رحمتش بر ما نازل می‌شود و این نماز به صورت جماعت خوانده می‌شود و معتکفین نیز با زبان روزه خواهند آمد و با خضوع در این راه گام بر می‌دارند.

 

وی تاکید کرد: کودکان و پیرها را نیز با خودتان برای نماز باران ببرید تا خداوند بر آنها ترحم کند و با لباس نو برای برگزاری نماز باران نروید و با لباس معمولی بروید.

 

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: نماز باران در روز دوشنبه در زیارتگاه پنجه‌علی شهر بندرعباس برگزار می‌شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از