حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور:

ما به آینده کشور خوش‌بین هستیم

ما به آینده کشور خوش‌بین هستیم

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: هرچه ما بیشتر کار کنیم به همان میزان بهره بیشتر می‌بریم و باید با توان و به نحو شایسته از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از خبرگزاری پلیس، قاسم رضایی پس از حضور در استان هرمزگان در دیدار نماینده ولی‌فقیه استان ضمن ابلاغ سلام گرم فرمانده کل انتظامی به نماینده ولی‌فقیه و مردم خون‌گرم و دریادل استان هرمزگان، طی سخنانی با تأکید بر این که بحمدالله اوضاع کشور آرام است و ما به آینده کشور خوش‌بین هستیم، افزود: هرچه ما بیشتر کار کنیم به همان میزان بهره بیشتر می‌بریم و باید با توان و به نحو شایسته از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم. 

این مقام ارشد انتظامی کشور در بخشی دیگر از سخنان خود، با اشاره به خلق حماسه عظیم انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: در مرزها باید معیشت مرزنشینان مدنظر مسئولان باشد و شغلی برای آنان فراهم شود تا به مشاغل کاذب روی نیاورند و همه باید کمک کنیم که مشکلات مردم اعم از معیشتی و فرهنگی و … را برطرف کنیم.

جانشین فراجا در ادامه با بیان این که ما از مجموعه انتظامی و مرزبانی استان رضایت کامل داریم و فرماندهان انتظامی و دریابانی استان باتجربه بالا وارد شده‌اند و هیچ دغدغه‌ای نداریم، تصریح کرد: علت حضور ما در این استان صرفاً عرض خداقوت و کمک به مجموعه انتظامی در جهت احصاء و برطرف‌کردن مشکلات و چالش‌های احتمالی استان است.

این مقام ارشد انتظامی کشور در پایان بیان داشت: ما در بحث استخدام نیروهای بومی دست استان را باز گذاشته‌ایم البته تأکید ما بر این است، عزیزانی باید جذب شوند که شایسته خدمت در فراجا را داشته باشند و درکل ما محدودیتی برای جذب نیرو نداریم.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از