حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

تورنمنت دوستی فوتبال پایه عمان؛

فولاد هرمزگان جام قهرمانی را بالای سر برد

فولاد هرمزگان جام قهرمانی را بالای سر برد

تیم فوتبال زیر ۱۳ سال فولاد هرمزگان که به دعوت آکادمی نجوم الغد کشور عمان جهت شرکت در تورنمنت دوستی عازم‌ مسقط شده بود توانست مقتدرانه جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

️به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از صبح ساحل، تیم فوتبال زیر ۱۳ سال فولاد هرمزگان که به دعوت آکادمی نجوم الغد کشور عمان جهت شرکت در تورنمنت دوستی عازم‌ مسقط شده بود توانست مقتدرانه جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در این تورنمنت که ۱۰ تیم پایه از باشگاه‌های آکادمی نجوم الغد، المواهب، السیب، صحار، تمییز، ساحل و یرموک در دو گروه به رقابت پرداختند، تیم فولاد هرمزگان با چهار پیروزی و یک تساوی راهی دیدار نهایی شد و با پیروزی یک بر صفر برابر آکادمی تمییز به برتری دست یابد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در پایان این مسابقات عبدالرضا زارعی از فولاد هرمزگان با هشت گل بهترین گل‌زن و کیان خرمی از فولاد هرمزگان عنوان فنی‌ترین بازیکن این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

کیان خرمی، میعاد شیردل، عبدالرضا زارعی، معین سالار پور، هادی بهمنی، امیرمحمدحسن‌زاده، پارسال اقتداری، حسین الخاص، میکائیل سالاری، ایلیار چوگان، احد حیدری پوری، محمدمهدی حسن‌زاده، حسام راه رو، عرشیا خدمتکاری، سحان چتر زرین و امیرمحمد روز رخ بازیکنان و جعفر غلامی سرمربی، حسین پور خادم مربی و حسن رئیسی سرپرست کاروان اعزامی تیم فولاد هرمزگان به مسقط بودند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از