حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

امام‌جمعه اهل‌سنت بندرلنگه عنوان کرد:

طوفان‌‌ الأقصی سرآغاز نابودی کامل رژیم صهیونیست

طوفان‌‌ الأقصی سرآغاز نابودی کامل رژیم صهیونیست

امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان بندرلنگه گفت: عملیات طوفان‌ الأقصی ان‌شاءالله سرآغازی برای نابودی کامل رژیم صهیونیست است و همه کشورهای اسلامی با اتحاد و همدلی باید یاری‌رسان و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین باشند.

شیخ مسعود راهبر ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن تبریک به مناسبت اجرای موفقیت برانگیز عملیات طوفان الأقصی از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین اظهار کرد: فلسطین تنها متعلق به شهروندان آن نبوده و تمام امت اسلامی حامی و پشتیبان فلسطین و مسجدالاقصی هستند.

 

امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: با مقاومت و ایستادگی فلسطینی‌ها قطعاً امداد غیبی و نصرت الهی به یاری آنان آمده تا توانسته‌اند با بهترین موشک‌های نقطه زن امروز در مقابل این زورگویان ایستادگی کنند.

 

شیخ راهبر تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی قریب به ۷۵ سال است که در دل مسلمین خون‌ریزی به راه انداخته و حرمت مسجدالأقصی به‌عنوان قبله اول مسلمانان را حفظ نکرده و این عملیات طوفان الأقصی سهم ناچیزی از مردم فلسطین در مقابل این همه ظلم این رژیم اشغالگر است.

 

 وی با تأکید بر اینکه ظلم رفتنی است، گفت: خداوند در قرآن وعده داده پیروزی نهایی برای مظلومان عالم است و این ظلم و ستم رژیم صهیونیست به‌زودی به اتمام خواهد رسید.

 

امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان بندرلنگه عنوان کرد: قطعاً رژیم صهیونیستی رفتنی است و ملت ایران اسلامی از همان روزهای اول در کنار مردم فلسطین بوده است و تا پیروزی نهایی نیز کنار آنها خواهیم ماند.

 

راهبر مطرح کرد: همه کشورهای اسلامی با اتحاد و همدلی باید یاری‌رسان و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین باشند و امروز با آتش‌باران کردن صهیونیستی‌ها توسط مردم فلسطین بیش از دو میلیارد مسلمان در سراسر جهان خوشحال هستند.

 

 وی تأکید کرد: در سال‌های اخیر روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر ظالم در دل جوانان فلسطین رشد پیدا کرده و با پیشرفت‌هایی که داشته و باایمان و توکل قوی آنها قطعاً به‌زودی رژیم صهیونیست نابود خواهد شد و مسلمانان با اطمینان خاطر و آرامش در مسجدالأقصی نماز جماعت به پا خواهند کرد.

 

عالم اهل‌سنت جنوب کشور خاطرنشان کرد: عملیات طوفان‌ الأقصی ان‌شاءالله سرآغازی برای نابودی کامل رژیم صهیونیست است.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از