حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

امام‌جمعه بخش احمدی:

شهید رئیسی ریل خدمتگزاری به کشور پایه‌گذاری کرد

شهید رئیسی ریل خدمتگزاری به کشور پایه‌گذاری کرد

امام‌جمعه بخش احمدی گفت: ریل خدمتگزاری به کشور را سید‌الشهدای پایه‌گذاری کرد و راه را برای رئیس‌جمهور آینده باز کرد.

حجت‌الاسلام فتح‌الله بهزادی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، بااهمیت خواندن انتخابات در رشد سیاسی و تصمیم‌گیری‌ها برای پیشرفت و توسعه و آبادانی کشور، اظهار کرد: حادثه تلخ شهادت رئیس‌جمهور خادم جمهوری اسلامی سبب انتخابات زودهنگام در کشور شد که باید برای انتخاب اصلح فعالیت‌های از سوی تمامی قشرها جامعه صورت گیرد.

وی افزود: نخست در انتخاب اصلح باید به بیانات امامین انقلاب و در این دوره حساس بیانات مقام معظم رهبری در مورد ویژگی یک انتخاب درست توجه شود تا خوب از بد تشخیص و آگاه‌سازی‌های سیاسی صورت گیرد.

امام‌جمعه بخش احمدی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبر انقلاب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است که بهترین مسیر برای نظام اسلامی و مردم‌سالار دینی است و دراین‌خصوص مشارکت باید به سمت شرکت مردم بدون نگاه به شخصیت‌ها اتفاق افتد.

 بهزادی با بیان اینکه رهبر انقلاب ویژگی یک رئیس‌جمهور شاخص انقلاب را برشمردند، تأکید کرد: مدیریت یک شاخصه مهم در انتخاب اصلح است و این ویژگی باعث خواهد شد هدررفت منابع ایجاد نشود.

وی همچنین اظهار کرد: عدالت‌خواهی، مبارزه با فساد و عملکرد جهادی که از ویژگی یک رئیس‌جمهور مردمی است و این سه کلیدواژه می‌تواند مسیر پیشرفت را هموار کند تا مشکلات کشور به سمت راه‌حل محوری سوق برود.

امام‌جمعه بخش احمدی گفت: تعهد و باور به توانمندی‌های داخلی به‌ویژه در عرصه علمی و جهش آن و استفاده از سازوکارهای و ایجاد بستر برای جوانان ایرانی تا بتوانند در تمامی عرصه حرفی برای گفتن دارند و بیشتر داشته باشند و از طرفی ایجاد انگیزه و امید به مردم برای آینده کشور است.

بهزادی تأکید کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی در جریانات سیاسی و مناظرات و مباحثات کاندیداهای باید حاکم باشد و از تهمت‌زدن و لجن‌پراکنی وبدگویی‌ها به‌شدت دوری شود و در فضای مجازی بر علیه همدیگر باعث بداخلاقی می‌شود و زیبنده نظام اسلامی نیست.

وی افزود: تهمت‌زدن در مناظرات و در دیگر فضاها به سمت راه‌حل مشکلات از طریق رسانه، مسائل فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی بیان شود و بدگویی هیچ کمکی به پیشرفت انقلاب و نظام نخواهد داشت.

امام‌جمعه بخش احمدی گفت: بعد از شهادت سید الشهدای خدمت خوشبختانه در تقویم رسمی کشور روزی به نام روز خدمت مجاهدانه ثبت شده است و ریل خدمتگزاری به کشور را سید‌الشهدای پایه‌گذاری کرد و راه را برای رئیس‌جمهور آینده باز کرد.

بهزادی ادامه داد: رئیس‌جمهور شهید مجاهدانه برای پیشرفت ایران خدمت کرد و امیدواری را در دل مردم ایجاد کرد و فضای گرم و صمیمی را ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: کسی از سبد رأی مردم انتخاب شود که خدمت به محرومان در روستاها و اقصی نقاط کشور را بر عهده بگیرد و با رسیدگی مناطق محروم را سرلوحه کار خود قرار دهد و مردم‌داری و انقلابی و متعهد به‌نظام داشته باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از