حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

مدیرکل امور اجتماعی استانداری هرمزگان:

رویداد نوآوری اجتماعی در هرمزگان برگزار شد

رویداد نوآوری اجتماعی در هرمزگان برگزار شد

مدیرکل امور اجتماعی استانداری هرمزگان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه صاحبان ایده و نوآوری در حوزه اجتماعی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، سپیده جوادی، رویداد نوآوری اجتماعی استان هرمزگان را فرصتی برای شناسایی استعدادهای خلاق دانست و گفت: اولویت اموراجتماعی ارتقاء سرمایه‌ها و افزایش سلامت و نشاط در این حوزه است که گام مهمی در عرصه پیشگیری و کنترل آسیب‌ها به شمار می رود.

وی با اشاره به اهمیت شناسایی صاحبان ایده‌های خلاق در این عرصه، افزود: جوانان و پیشکسوتان فعال در حوزه‌های مختلف اجتماعی در این رویداد فراخوانده شدند تا با بهره‌گیری از اندیشه‌ها و ایده‌های نو در مسیر تقویت همگرایی‌های اجتماعی و انسجام بیشتر ملی و قومی حرکت درستی داشته باشیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری هرمزگان، از همکاری دانشگاه علمی کاربردی استان به‌عنوان دبیر رویداد تشکر کرد و توضیح داد: این رویداد برای نخستین بار با حمایت معاون مشارکت اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور در هرمزگان برگزار شده و دبیرخانه رویداد از نیمه دوم سال گذشته کار خود را آغاز نموده و بیش از ۹۶ ایده را دریافت کرده که طبق شرایط و اهداف تعریف شده ۲۰ ایده به مرحله داوری آثار راه یافته اند.

گفتنی است در آئین افتتاحیه رویداد نوآوری اجتماعی استان هرمزگان، اعضای شورای توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد کشور نیز درکنار مجریان، صاحب‌نظران و شرکت کنندگان رویداد حضور داشتند. 

رویداد نوآوری اجتماعی در سه بخش افتتاحیه، برگزاری کارگاه آموزشی و برنامه‌های توجیهی برای صاحبان ایده ها در حال برگزاریست و هفته آینده در آئین اختتامیه، صاحبان ۲۰ ایده منتخب از ایده های خود با حضور داوران دفاع می کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از