خبر های امروز : 11
سیاسی | - شماره خبر : 5267
1403-07-15 19:47 https://hormoz.ir/short/4Lg0q
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:
دست و پا زدن صهیونیست‌ها نشانه زوال است
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: دست‌وپازدن رژیم صهیونیستی در منطقه نشانه زوال خود را مشاهده می‌کند و به‌زودی خبر خوش محو اسرائیل خواندن نماز در قدس نزدیک است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین حقانی، در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: در فرهنگ اسلام با شهادت یک انسان از دست نمی‌روند؛ بلکه به دست می‌آیند و حیات دوباره می‌یابند و به جامعه نیز حیات مجدد می‌بخشند.

وی افزود: ما جنگ‌ها و اتفاقات متفاوتی را در طول تاریخ انقلاب اسلامی، مقاومت و دفاع مقدس را شاهد بودیم از شهادت فرمانده‌هان جنگ و لشکرهای گرفته تا کسانی که در جریان‌ها جنگ مؤثر بودند؛ اما در جریان‌ها متوقف نشدیم و باقوت به راه ادامه دادیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: در این حوادث مهم ادامه جریان و خط بوده است که پیش رفته است و هیچ‌وقت متوقف نشده؛ بلکه قوی‌تر عمل کرده است.

حقانی عنوان کرد: ضایعه ازدست‌دادن انسان‌های بزرگ و شریف مانند شهید سید حسن نصرالله حتماً ضررها و دلتنگی‌های برای ما به دنبال خواهد داشت؛ اما این غصه‌ها سبب ناامیدی جریان مقاومت نخواهد شد.

وی اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در کشتن و به‌شهادت‌ رساندن کودکان و زنانی بی‌گناه نشان‌دهنده موجودیت غاصب و خوی وحشی‌گری آن است دیری نخواهد پایید که خون این‌ها دامن او را خواهد گرفت.

 این مقام مسئول ادامه داد: از همان روزهای اول انقلاب امام راحل فرمودند این رژیم غاصب است و هر چه جلوتر می‌رود بیشتر نشان داده می‌شود که جنایتکاری و خشونت او دنیا نیز فهمیده است. 

حقانی تأکید کرد: این رژیم سفاک به دوره پایان موجودیت خود رسیده و این تلاش‌های برای بقا در این دنیا است و ما اگر کسانی را از دست می‌دهیم زنده می‌شوند و آنها را دوباره به دست می‌آوریم و اگر آنها از بین بروند کلاً از بین خواهند رفت. 

وی افزود: پرهیزانه صهیونیستی با این دست‌وپازدن‌ها، نشانه زوال خود را مشاهده می‌کند و به‌زودی خبر خوش که اسرائیل محو و در قدس نماز خواهیم خواند.

انتهای خبر/

نظرات