حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید اکرامی؛

از حرام‌ها دوری کنید

از حرام‌ها دوری کنید

شهيد اكرامي در بخشی از وصيت‌نامه‌ خود ضمن سفارش به دوري از گناه و اطاعت از خدا، توصيه كرده است كه از حرام‌ها دوري كرده و ايمان‌تان را قوي كنيد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ شهيد علي اكرامي در ابتداي وصيت‌نامه خود، هدف از نوشتن را تسويه حساب با دنيا دانسته و آورده است: چون انسان هر زماني و هرآني كه در معرض خطر سقوط و صعود و مورد تهديد است و خطر صعود اين است كه با صعود انسان شيطان بيشتر سعي در نابوديش مي‌كند و براي انسان خطر محسوب مي شود.

وي در اين وصيت‌نامه خطاب به خواهران و برادرانش ادامه داده است: خواهران هرگز آن ساده پوشيدن و ساده زندگي كردن را از ياد مبريد چون تجملات انسان را از ياد خدا دور مي كند، برادرانم هرگز از خدمت در راه اسلام خستگي به خود راه مدهيد مانند قبل و حال سعي كنيد ديانت داشته باشيد.

شهيد اكرامي در بخش ديگري از وصيت نامه اش آورده است: و شما را سفارش به اطاعت از دستورات قرآن مي كنم، قرآن بخوانيد و از آن پيروي كنيد هيچ گاه ادعاي خون دادن در راه اسلام نكنيد چون اسلام از اين بيشتر خون مي خواهد.

وي اضافه كرده است: اهل بيت عصت (ع) را ببينيد چگونه خون دادند ولي هيچ گاه ادعاي خون دادن نكردند و اگر هم ادعايي داشتند بي‌مورد نبود، براي زنده كردن دين و بيدار كردن مردم خفته در تاريكي بود، ظلمتي كه ۱۴۰۰ سال بر مردم سايه افكند تا اينكه انقلاب شد و برما تكليف شد كه از اين انقلاب دفاع كنيم.

شهيد اكرامي در بخش پاياني وصيت‌نامه‌اش ضمن سفارش به دوري از گناه و اطاعت از خدا، توصيه كرده است كه از حرام‌ها دوري كرده و ايمان تان را قوي كنيد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از