حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/02/29 | 2024/05/18

Logo

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان:

مشکلات نقاط حادثه‌دیده شبکه‌های برق قشم رفع شود

مشکلات نقاط حادثه‌دیده شبکه‌های برق قشم رفع شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان، ضمن پیگیری روند اجرای اصلاحات شبکه‌های خسارت‌دیده برق قشم گفت: رفع نقاط حادثه‌دیده امری ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان؛ محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان در معیت مجری کاهش پیک، از شبکه‌های خسارت دیده برق قشم بازدید بعمل آورد.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در این بازدید، با پیگیری روند اجرای اصلاحات شبکه، بر لزوم رفع نقاط حادثه دیده تاکید کرد.

کریمی در معیت ترک‌زاده با حضور در جزیره جهانی قشم، به صورت میدانی از خسارت‌ وارده به شبکه‌های توزیع بازدید کرد و در جریان بازسازی واصلاح شبکه‌های آسیب‌دیده توسط اکیپ‌های عملیاتی بهره‌برداری و پیمانکاری قرار گرفت.

اسماعیل سالفی، مدیر برق شهرستان قشم نیز گزارشی از خسارت وارده و اقدامات انجام‌شده در راستای تأمین برق مشترکین ارائه داد.

با توجه به شرایط خاص این جزیره، قشم نیازمند توجه ویژه جهت اصلاح و بازسازی، افزایش قابلیت اطمینان، تاب‌آوری شبکه و تأمین برق می‌باشد.

 مدیرعامل توزیع برق هرمزگان در حین بازید در ارتباط تلفنی با رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر را در جریان خسارت‌وارده به شبکه‌های توزیع هرمزگان و همچنین شهرستان قشم و اقدامات انجام شده از روند بازسازی شبکه قرار داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از