حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/02/29 | 2024/05/18

Logo

کارشناس فوتسال:

فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد

فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد

کارشناس فوتسال و مدرس AFC بر لزوم برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های تراز اول جهان تاکید کرد و گفت: فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال، این امر را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از مهر؛ تیم ملی فوتسال ایران پس از کسب سیزدهمین عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند برگزار شد به ایران برگشت و باید در فرصت حدوداً ۴ ماهه ای که تا آغاز جام جهانی ازبکستان زمان دارد به آمادگی مطلوب برای موفقیت در این بازی‌ها برسد.

ناصر صالح کارشناس فوتسال و مدرس AFC در گفت و گو با خبرنگار مهر به تحلیل وضعیت تیم ملی و ارائه پیشنهادهایی برای رسیدن به آمادگی بهتر برای جام جهانی پرداخت.

این کارشناس فوتسال در خصوص شرایط تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا گفت: پیش از هر چیز قهرمانی تیم ملی ایران را تبریک می گویم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. اما باید به این مساله توجه کنیم که هر تیمی در هر تورنمنتی نقاط قوت و نقاط ضعفی دارد. به نظرم تیم ملی ایران با تمام شایستگی‌هایی که برای قهرمانی داشت با فراز و نشیب‌هایی هم مواجه بود و اگر بخواهد برای جام جهانی به آمادگی کامل برسد باید نقاط ضعف را برطرف کند.

ناصر صالح در خصوص جوان گرایی در تیم ملی گفت: ما بازیکنان جوانی داریم و وحید شمسایی کاری را انجام داد که باید پیش از او و ۱۰ سال پیش به صورت گام به گام انجام می‌شد که برای جام جهانی تیم باتجربه‌ای می‌داشتیم. اما شمسایی در نهایت، این جوان گرایی را در دستور کار قرار داد و تیم را برای جام ملت‌ها آماده کرد. بالطبع در برخی بازی‌ها خوب بود اما تیم در بعضی بازی‌ها با استرس بازی کرد و باعث شد نگرانی‌هایی برای جامعه فوتسال به وجود بیاید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از