خبر های امروز : 5
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
850 قرآن‌آموز در دوره حفظ مدارس قرآنی شرکت کردند
معاون تعلیم و تربیت سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: 850 نفر فعال حافظ قرآنی مدارس شبانه‌روزی بسیج در دوره طرح حفظ قرآن در تابستان امسال شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس، مراسم اختتامیه مدارس قرآنی بسیج سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با حضور فعالان و سفیران قرآنی و با حضور باشکوه خانواده ها و مسئولین درحسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار شد.

 حجت‌الاسلام سجاد لقمانی در آئین اختتتامیه مدارس قرآنی بسیج گفت: مرحله دوم اختتامیه این مدارس در شهرستان‌های بندرعباس و قشم به صورت شبانه‌روزی دایر بود که تعداد ۲۰۰ نفر قرآن‌آموز از به شهرستان‌های بندرعباس و قشم و ۶۵۰ نفر در سایر شهرستان‌های استان در این دوره معنوی در رشته حفظ قرآن شرکت کردند.

وی، مساجد و پایگاه‌ها را اثرگذارترین محافل برای انجام امور قرآنی دانست و افزود: در همین راستا بسیج با راه‌اندازی واحد‌های قرآنی در مسیر انسجام و ساختارمند شدن محافل قرآنی گام برمی‌دارد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه امام سجاد(ع) یادآور شد: این دوره با مشارکت دارالقرآن بسیج و موسسه نور النبی (س) برگزار شد.

 لقمانی، هدف دارالقرآن بسیج از اجرای این نوع دوره‌ها را ایجاد حرکتی قرآنی در بین آحاد جامعه به خصوص تشکل‌های قرآنی، گروه‌های قرآنی، خانواده و جوانان و نوجوانان است.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ