خبر های امروز : 3
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
۶۶ حامی جدید به طرح اکرام پیوستند
رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس گفت: در ایام ماه محرم، با اجرای پویش "به عشق حسین (ع) " تعداد ۶۶ حامی جدید جهت دستگیری از ایتام به طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد منطقه دو بندرعباس پیوستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از روابط‌ عمومی کمیته امداد؛ محمود جاودان، دراین‌خصوص گفت: پویش به عشق حسین (ع) در راستای حمایت و دستگیری از کودکان یتیم و نیازمند در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) هم‌زمان با سراسر استان در حوزه فعالیت کمیته امداد منطقه دو بندرعباس نیز اجرا شد که با پیگیری‌های انجام‌گرفته در قالب این پویش، تعداد ۶۶ حامی جدید به طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد پیوستند.

وی افزود: این تعداد حامی حمایت مادی و معنوی از ۱۱۰ فرزند خانواده‌های ایتام و محسنین نیازمند را برعهده گرفته‌اند و همچنین این حامیان نیک‌اندیش تا کنون مبلغ ۲۲ میلیون تومان به‌صورت نقدی جهت حمایت و رفع مشکلات این فرزندان به‌حساب آنان واریز کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس ادامه داد: در سال جاری مشارکت مردم در پویش به عشق حسین (ع) در ایام محرم نسبت به سال گذشته ۵۷ درصد رشد داشته است و نشان از افزایش اعتماد عمومی به این نهاد مقدس دارد که همواره هدفش دستگیری از نیازمندان و توانمندسازی اقشار نیازمند و محرومین جامعه به‌ویژه خانواده‌های ایتام و محسنین بوده است.

شایسته ذکر است، مردم عزیز و نوع‌دوست استان همواره می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ در حمایت از ایتام و فرزندان محسنین مشارکت کنند.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ