خبر های امروز : 1
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
گازال جناح پیروز دربی بستک شد
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های هرمزگان با انجام ۶ بازی به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز، در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های هرمزگان پنج بازی در بستانو، رودان، قشم و جناح برگزار شد و تیم‌های ستاره انقلاب رودان، عالمین دمیلو، جبل بر شهرو و گازال جناح حریفان خود را شکست دادند و یک بازی هم مساوی شد.

در دیدارهای گروه شرق تیم زاهد منتخب چاهو در زمین بستانو از تیم ثامن کردر میناب میزبانی کرد.

در این بازی، زاهد چاهو مقابل حریف مینابی خودش با نتیجه مساوی سه، سه متوقف شد.

برای تیم زاهد منتخب چاهو وحید خدمتکاری، سجاد رستمی و امیررضا پور بهزادی گل‌زنی کردند و برای تیم ثامن کردر میناب هم امیرحسین ناصری، عیسی شهدادی و محمود زارعی گل زدند. ستاره انقلاب رودان در ورزشگاه بیگاه به دیدار اتحاد روستایی جاسک رفت و موفق شد سه بر دو حریف جاسکی خود را با شکست بدرقه کند. برای ستاره انقلاب رودان محمدامین جعفری دو گل و محمد معلمی یک گل زدند و دو گل تیم اتحاد روستایی جاسک را سراج بادنوروز و محمد رحیمی به ثمر رساندند. فانوس بندر تیاب و وحدت گورزانگ در هفته چهارم در گروه شرق استراحت داشتند.

در بازی‌های گروه غرب، عالمین دمیلو در ورزشگاه بستانو به دیدار اتحاد دژگان رفت و در یک بازی پر گل چهار بر صفر به پیروزی رسید. برای تیم عالمین دمیلو، حسین آقا جری دو گل، گل به خودی مدافع حریف و محمد علی‌پور و دو گل اتحاد دژگان را محمد نظامی و صالح مرادی به ثمر رساندند.

در ورزشگاه پی‌پشت قشم، تیم شناورسازی با جبل بر شهرو دیدار کرد و با یک گل مغلوب مهمان خود شد. تک گل تیم جبل بر شهرو را محسن دندیس به ثمر رساند.

گازال جناح در خانه به مصاف طوفان کوخرد رفت تا دربی بستک دو بر صفر به سود گازال جناح به پایان برسد. مهرداد دوزنده و یحیی افسرده حال گل‌های گازال جناح را زدند. در این گروه، تیم جنوب برکه دوکا استراحت داشت.

در پایان دیدارهای هفته چهارم در گروه غرب، جبل بر شهرو با ۹ امتیاز صدرنشین است. گازال جناح با ۷ امتیاز در مکان دوم ایستاده است. جنوب برکه دوکا پارسیان با ۶ امتیاز در جای سوم قرار گرفته است. اتحاد دژگان و عالمین دمیلو با ۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل چهارم و پنجم هستند و تیم توفان کوخرد با ۲ امتیاز و شناورسازی پی پشت قشم با یک امتیاز ششم و هفتم هستند.

در جدول رده‌بندی گروه غرب تیم فانوس بندر تیاب با ۹ امتیاز صدرنشین است. ثامن کردر میناب و زاهد منتخب چاهو با ۴ امتیاز و به دلیل تفاضل دوم و سوم هستند.

اتحاد روستایی جاسک، وحدت گورزانگ و ستاره انقلاب رودان با ۳ امتیاز چهارم تا ششم هستند.

در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های هرمزگان در گروه شرق تیم‌های منتخب زاهد چاهو، ستاره انقلاب رودان، فانوس بندر تیاب، وحدت گورزانگ، ثامن کردر میناب، و اتحاد روستایی جاسک و در گروه غرب تیم‌های شناورسازی قشم، گازال جناح، حبل بر شهرو، اتحاد دژگان، جنوب برکه دوکا پارسیان، عالمین دمیلو و طوفان کوخرد با هم رقابت می‌کنند.

انتهای خبر/

 

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ