خبر های امروز : 1
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
پیام‌آور مظلومیت مردم غزه باشیم
استاندار هرمزگان گفت: وظیفه داریم با تأسی از حضرت زینب(س)، پیام‌آور مظلومیت و مقاومت مردم غزه باشیم و استقامت و پایداری آنان را به نسل‌های بعد منتقل کنیم.

مهدی دوستی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» اظهار کرد: «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» قطعا نشان‌دهنده آن است که روزهای عاشورا و نبرد بین خیر و شر، نبردی دائمی است و این ارض کربلا و عرصه نبرد بین خیر و شر، می‌تواند در نقاط مختلفی از دنیا باشد، می‌تواند در صحرای کربلا، در شلمچه ایران یا سواحل مدیترانه یا در فلسطین و غزه باشد.

وی در ادامه افزود: با توجه به ایامی که در آن قرار داریم غزه و نبرد بین مردم مظلوم اما مقاوم غزه و فلسطین با رژیم اشغالگر قدس یکی از آن عرصه‌هاست که می‌تواند ادامه همان نبرد بین خیر و شر باشد.

استاندار هرمزگان در ادامه گفت: شاهدیم که این نبردها، تسلیم‌نشدن‌ها، مقاومت‌ها و رد امان‌نامه‌ها، فرزندان خود را به قربانگاه بردن و صبر بر مصائب، همه و همه، نشانه‌های قیام اباعبدالله الحسین(ع) است.

 دوستی همچنین تاکید کرد: ما نیز وظیفه داریم با تأسی از حضرت زینب(س)، پیام‌آور مظلومیت و مقاومت مردم غزه باشیم و این استقامت و پایداری مردمان غزه و فلسطین در برابر وحشی‌گری‌های صهیونیست‌های خبیث را به نسل‌های بعد منتقل و سپس برای آنان تبیین کنیم.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ