خبر های امروز : 5
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
پایداری شبکه برق، نیازمند عزم بیشتری است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان با تأکید بر اینکه برای پایداری شبکه برق نیازمند عزم بیشتری است، گفت: با توجه به تعطیلی ادارات در ساعت ۱۳، انتظار می‌رود که عملکرد عمومی اداری وضعیت بهتری پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، محمد کریمی، در نشست ویدئو کنفرانس مدیریت مصرف برق که با حضور از را دور مصطفی رجبی مشهدی مدیر عامل توانیر ترتیب یافت با تقدیر از معاون توسعه منابع و پشتیبانی استانداری هرمزگان مبنی بر اعلام تغییر ساعت کاری ادارات استان هرمزگان اظهار کرد : این تغییر ساعت در راستای حفظ پایداری برق، و مدیریت مصرف اعمال شده و انتظار می‌رود تاثیر مثبتی در کاهش فشار بر مصرف بی رویه برق به ویژه در حوزه اداری داشته باشد.

 وی افزود: بر اساس اعلام استانداری هرمزگان ساعت کاری همه ادارات، بانک‌ها و شهرداری‌ها به استثنای مراکز درمانی، واحد‌های امدادی و خدمات رسان در استان هرمزگان از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۳ است. 

 مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان همچنین با اشاره به اینکه روزها و شبهای گرم‌تر در راه است، بیان کرد: برای پایداری شبکه برق نیاز به جدیت و عزم بیشتری است، با توجه به تعطیلی ادارات در ساعت ۱۳ انتظار می‌رود که عملکرد عمومی اداری وضعیت بهتری پیدا کند.

 کریمی از مدیران برق نواحی خواست تا با فرمانداران در ارتباط باشند و تلاش کنند تا از فشار مضاعف بر مصرف برق به ویژه در ساعات اوج مصرف کاسته شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان همچنین تاکید کرد :ضرورت دارد مجتمع های تجاری در ساعات پیک مدیریت بیشتری بر مصرف برق داشته باشند و مولدهای اضطراری وارد مدار شوند.

وی بیان داشت: بر اساس آمارهای موجود پیک بار توزیع هرمزگان در روزهای آخر هفته گذشته به ۲۸۳۶ مگاوات رسید که در ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ثبت شد.

کریمی اضافه کرد: سال گذشته در چنین روزی مصرف برق هرمزگان ۲۵۸۵ مگاوات بوده است.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ