خبر های امروز : 1
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
هدف ورزش شادابی جسم و جان است
امام‌جمعه میناب با بیان اینکه هدف ورزش بردوباخت نیست،  گفت: هدف از ورزش شادابی جسم و جان، تعالی روح پهلوانی و روح اقتدار در بین جوانان است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن ابراهیمی شامگاه چهارشنبه در جمع جامعه ورزشی و هیئت‌های ورزشی، سرپرست اداره ورزش و جوانان میناب، ضمن تبریک گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی به ورزشکاران، مربیان و پیش‌کسوتان اظهار کرد: حضور تیم‌های ورزشی در رده‌های استانی، کشوری و ملی نشانه علاقه ویژه مردم این شهرستان به ورزش است‌.

امام جمعه شهرستان میناب از همت والای اداره ورزش و جوانان و همچنین ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی شهرستان که با دست‌ خالی و با کمترین بودجه چرخ ورزش را می‌چرخانند تقدیر و تشکر کرد و از آنها خواست تا تمام توان و کوششان را تا رسیدن به قله‌های افتخار به کار گیرند .

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی در بخشی دیگر از بیانات خود تبلیغ و اطلاع‌رسانی را در گرایش جوانان به ورزش بسیار مؤثر دانست و گفت: باید در مدارس، مساجد و مکان‌های عمومی تبلیغات گسترده‌ای برای جذب جوانان و نوجوانان به ورزش صورت پذیرد.


وی در بخشی از صحبت‌های خود به نقش فرهنگ ورزش اشاره کرد و افزود: جوانان باید روح فرهنگ پهلوانی و روح اقتدار را از سیدالشهدا(ع) یاد بگیرند و در خود عجین کنند .

سرپرست اداره ورزش و جوانان میناب نیز در این دیدار ضمن تقدیر از امام‌جمعه میناب و تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش با اشاره به گزارش عملکرد اداره ورزش و جوانان در یک‌ساله گذشته پرداخت و گفت: اداره ورزش و جوانان به‌عنوان یک دستگاه فرح‌بخش است و ورزش جنبه اقتصادی ندارد و جنبه عمومیت پیدا کرده و از آنجایی که جنبه‌های مختلف ورزش برای افراد مشخص نیست هر کس از دید خود به بیان نقطه‌نظرات می‌پردازد.

وی در بخش دیگر از صحبت‌های خود  به بیان برنامه‌های آتی اداره ورزش و جوانان در دو حوزه فرهنگی و همگانی پرداخت و اضافه کرد: باتوجه‌به نبود اعتبارات و کمبود امکانات از هیئت‌های ورزشی که خالصانه و بدون چشمداشتی به فعالیت می‌پردازند تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ