خبر های امروز : 1
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
خانواده باشکوه مستلزم تحقق فرزندآوری
مشوق‌های دولت برای جوانی جمعیت و فرزندآوری هم تا حدودی به اقتصاد خانواده کمک می‌کند ولی باید طرز نگاه به زندگیمان را بهتر کنیم، توقع زیادی نداشته باشیم و زندگی را ساده اما باصفا بگذرانیم.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به دلایل شرایط اقتصادی، اغلب جوانان پس از تشکیل زندگی مشترک، ترجیح می‌دهند فرزندآوری را به تعویق بیندازند، بارها، زوجین جوان در اظهارات‌شان می‌گویند «مادامی که تغییرات مثبتی در روند زندگی مان ایجاد نشود، اقدامات لازم برای فرزندآوری اشتباه محض است»، درحالی که خالق هستی، روزی‌دهنده است.

فرزندآوری نه تنها جزو لاینفک در زندگی بشریت تلقی می‌شود بلکه سطح کیفی نشاط اجتماعی و امیدآفرینی را در پیرامون جامعه ارتقاء می‌دهد.

نگرش‌های متعددی در ارتباط با موضوع فرزندآوری وجود دارد، در ادوار گذشته، بزرگان ما این عقیده را داشتند که فرزندآوری نعمت الهی است با افزایش تعداد فرزندان یک خانواده، آثار و برکات آن در محیط امن خانه به وضوح نمایان می‌شود.

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، اغلب خانواده‌ها نه تنها اشتیاقی به فرزندآوری ندارند بلکه حیوانات را به عنوان یک همدم، درون خانه‌هایشان نگهداری می‌کنند.  

فرزندآوری با جوانی جمعیت ارتباط مستقیم دارد، در همین رابطه، گزارشی تهیه شده که از منظر شما می‌گذرد.

 

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ