خبر های امروز : 1
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
مساعدت بیش از یک‌میلیاردی حامیان به ایتام
سرپرست کمیته امداد سیریک، از مساعدت یک‌میلیارد و 375 میلیون تومانی حامیان به ایتام و محسنین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از کمیته امداد امام‌خمینی(ره) سیریک؛ محمد زاهدی، گفت: طی چهارماهه ابتدای سال جاری، حامیان معزز طرح اکرام ایتام و محسنین، مبلغ یک‌میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان به منظور رفع مشکلات خانواده‌های ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد در شهرستان سیریک مساعدت مالی انجام داده‌اند که این میزان مساعدت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، ۶۶ درصد رشد داشته است.

وی افزود: از این میزان مساعدت حامیان، مبلغ یک‌میلیارد و ۱۸۸ میلیون تومان به‌صورت نقدی و مستقیم به حساب ایتام و فرزندان معنوی ایشان واریز شده و مبلغ ۱۸۷ میلیون تومان نیز به‌صورت غیرنقدی (سبد کالای معیشتی و لوام ضروری زندگی) بوده است.

سرپرست کمیته امداد شهرستان سیریک ادامه داد: در حال حاضر ۳۷۰ نفر فرزند یتیم و ۱۲۲ نفر فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سیریک قرار دارند که از حمایت های مادی و معنوی ۷۷۳ حامی نیک‌اندیش و سخاوتمند برخوردار هستند.

شایسته ذکر است همه مردم شریف و نوع دوست می توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و یا مراجعه حضوری به واحد اکرام ایتام کمیته امداد، در طرح اکرام ایتام و محسنین شرکت کرده و با انتخاب یک یا چند فرزند یتیم و محسنین، با نیت خاص خود و واریز ماهانه هر مبلغی که در توانشان است حامی معنوی این فرزندان معزز باشند.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ