خبر های امروز : 3
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
مجازات سخت صهیونیست‌ها، مطالبه تمام مسلمانان
ائمه جمعه استان هرمزگان تأکیدکردند: مجازات سخت رژیم صهیونیستی به خاطر ترور مهمان عزیزمان دکتر اسماعیل هنیه یک مطالبه ملی است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، حجت‌الاسلام والمسلمین فقیهی‌فر، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، به شهادت اسماعیل هنیه اشاره و اظهار کرد: ترور شخصیت‌ها، کاخ ظلم‌ جنایتکاران را هر روز بیشتر متزلزل تر خواهد کرد. 

 وی افزود: یکی از عوامل گسترده بساط ظلم در منطقه، وجود غده سرطانی به‌نام برژیم صهیونیستی است، پس اراده ملت برای مبارزه جدی با ظلم و تعدی و تجاوز است و باید وعده صادق ۲ عملیاتی شود.

امام‌ جمعه موقت بندرلنگه ادامه داد: اگر ایران این کار انجام ندهد رژیم صهیونیستی دوباره حمله ترور در کشور ما شروع خواهد کرد، پس باید این رژیم تنبیه شود.

 فقیهی‌فر بیان داشت: اگر به رژیم جعلی صهیونیستی سیلی زده نشود، اسلام در خطر خواهد بود، لذا ملت‌های اسلامی با وحدت، ریشه اسرائیل را در من نابود کنند.

صهیونیست‌ها به وقتش، جواب قاطعانه خواهند گرفت

حجت‌الاسلام حسین جهانگیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن عرض تسلیت شهادت مظلومانه شهید القدس اظهار کرد: این جنایت صهیونیست‌ها نه تنها هنر نبود بلکه بزدلی و ناجوانمردانگی آنان را نشان داد و همان‌طور که حضرت آقا فرمودند، اگر چه شهید همیشه در راه نجات بندگان خدا باک نداشته است ولیکن ما از این حادثه تلخ و سخت خونخواهی او را وظیفه خود می‌دانيم. 

وی افزود: صهیونیست‌ها به وقتش، جواب قاطعانه خواهند گرفت و این دهن‌کجی رژیم صهیونیستی به امنیت جمهوری اسلامی، جنایی بسیار پست و رذیلانه است و از این کار خود پشیمان خواهد شد. 

امام جمعه بستک گفت: با این جنایت رژیم غاصب صهیونیستی، امت‌های اسلامی به هم نزدیک‌تر خواهند شد و باعث همبستگی بیشتر امت اسلامی می‌شود و این همبستگی‌ها، روزی ثمرات شیرین خواهند داشت.

خونخواهی شهید هنیه، مطالبه ملی است 

حجت‌الاسلام جعفر رستاخیز، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جزیره بااشاره به ترور شهید دکتر اسماعیل هنیه در ایران اسلامی و خونخواهی این شهید جبهه مقاومت اظهار کرد: مجازات سخت رژیم صهیونیستی به خاطر ترور مهمان عزیزمان دکتر اسماعیل هنیه یک مطالبه ملی است.

وی افزود: امروز، سرمایه اجتماعی مردمی را داریم که پشتیبان اقدام مناسب حاکمیت در پاسخ به ترور شهید اسماعیل هنیه است. 

امام جمعه هرمز بیان کرد: راه شهید هنیه،  راه بدون شکست است، این مسیر، همان مسیر و مکتب عاشوراست که از روی اراده قوی و ایمان به خدا و توکل به خدا به وجود آمده است. 

گرفتن انتقام سخت از صهیونیست‌ها نیازمند پشتوانه مردمی است

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دُری، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: مجازات سخت صهیونیست‌ها یک مطالبه ملی است، زیرا مهمان عزیز ما را در کشورمان به شهادت رساندند و این جنایت، برای ما خیلی سخت و ناراحت‌کننده بود.

وی در ادامه افزود: اکنون مطالبه ملی برای یک انتقام سخت از رژیم صهیونیستی وجود دارد و ملت ایران اسلامی منتظر آن هستند، چراکه اگر این انتقام سخت گرفته نشود دشمنان گستاخ‌تر می‌شوند و جنایات بیشتری انجام می‌دهند و قطعا رزمندگان ما زمانی می‌توانند با دشمنان مبارزه کنند که پشتوانه مردمی هم از آنها وجود داشته باشد.

امام جمعه حاجی‌آباد ادامه داد: مانند هشت سال دفاع مقدس که ایرانی اسلامی به خوبی توانست از خاک کشور دفاع کند و دلیل پیروزی ما در جنگ هشت ساله نیز پشتبانی کردن مردم از رزمندگان بود و اکنون نیز مردم ما برای این انتقام سخت مطالبه دارند و مردم می خواهند که هر چه زودتر این انتقام سخت گرفته شود.

دُری در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: اگر در مقابل دشمنان عقب نشینی کردیم آنها گستاخ‌تر می‌شود و جلوتر می‌آیند، پس خون‌خواهی شهید اسماعیل هنیه و انتقام سخت می‌تواند درس عبرتی برای دشمنان ایرانی اسلامی باشد و اسرائیل را به نابودی نزدیک‌تر کند.

ایجاد ترس و وحشت در سرزمین‌های اشغالی بخشی از مجازات سخت است 

حجت‌الاسلام محمد بارانی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، پاسخ جبهه مقاومت به جنایات رژیم خبیث صهیونیستی را قطعی و شدید دانست و اظهار کرد: جمهوری اسلامی از قاتلان میهمان شهید خود انتقام خواهد گرفت. 

وی در ادامه افزود: ایجاد ترس و وحشت حاکم بر سرزمین‌های اشغالی بخشی از مجازات سخت است و تهدید‌های و تطمیع‌های کشورهای مختلف نیز نمی‌تواند از این مجازات جلوگیری کند.

وی با انتقاد شدید از برخی مدعیان وطن‌پرستی و ایران‌دوستی گفت: فضای گفتمانی برخی‌ها به گونه‌ای است که انسان احساس می‌کند اینها اگر زمان هخامنشیان نیز بودند به طرفداری از یونان باستان می‌پرداختند اما باید بدانند که وطن‌فروشی ننگ است و دشمن جز سوءاستفاده ؛ ارزش دیگری برای آنها قائل نیست، لذا امیدواریم هر چه زودتر به دامان ملت بازگردند.

دشمنان به خوبی می‌دانند که اگر بخواهند وارد درگیری نظامی با ایران بشوند ضربه سنگینی خواهند خورد.

ایران ضربات سختی بر پیکره صهیونیست‌ها خواهد زد

حجت‌الاسلام علی‌اصغر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت پنجم ماه صفر،  سالروز شهادت مظلومانه حضرت رقیه(س) و گرامیداشت ۲۳ مرداد سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان بر اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه و روز مقاومت اسلامی اظهار کرد: به اذعان همه خردمندان و عقلای عالم، تنها راه پیروزی بر ظالمان و جلادان و یزیدیان زمان مقاومت و مقاومت است.

وی افزود: عده‌ای شبهه ایجاد می‌کنند که در مقابل شهادت اسماعیل هنیه، مقابله نظامی نکنیم چون موجب جنگ می‌شود، دشمنان به خوبی می‌دانند که اگر بخواهند وارد درگیری نظامی با ایران بشوند ضربه سنگینی خواهند خورد که جبران آن ضربه و ترمیم آن محال است.، پس هیچوقت این اشتباه را نخواهند کرد.

امام جمعه موقت بوموسی بیان کرد: به فرموده فرمانده کل قوا، اگر از اسرائیل، خطایی سر بزند، حیفا و تل‌آویو با خاک یکسان خواهد شد و این بر دشمنان ما پوشیده نیست.

رحیمی راد گفت: این شبهات، تلاش دشمن برای باز دارندگی ایران از جواب دادن است که خوابی، بیش نیست و یقینا نظام جمهوری اسلامی ایران، جوابی دندان‌شکن می‌دهد و ضرباتی سخت بر پیکره اسرائیل جنایت کار و کودک‌کش خواهد زد که آمریکا و اسراییل و هم‌پیمانانشان در خواب هم نخواهند دید و کل دنیا بابت وعده صادق دو، انگشت به دهان خواهد ماند.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ