خبر های امروز : 2
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
لزوم بهره‌گیری از دانشجویان در تبیین مباحث فرهنگی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: باید از ظرفیت و استعداد دانشجویان در تبیین مباحث فرهنگی بیش از گذشته استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی <<هرمز>> به نقل از ایثار واحد هرمزگان، عطا ناوکی در نشست ستاد شاهد دانشگاه آزاد شورای اسلامی که با حضور محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد شورای اسلامی بندرعباس و عبدالرضا یوسفی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به ویژه شهدای دانشجو اظهار کرد: دانشگاه آزاد ظرفیت استثنایی در انجام خدمات فرهنگی دارد و باید در این راستا از وجود دانشجویان و اساتید دانشگاه استفاده بهینه برد.

وی افزود: برگزاری اردوها و نشست‌های دانشجویی می تواند در راستای ترویج فرهنگ ایثارو شهادت تاثیر گذار باشد، لیکن تأکید می‌کنم این نهاد با مشارکت یکدیگر اقدام مؤثر را انجام دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در ادامه،  خواستار تقویت اعضای کانون فرهنگ شاهد و ایثارگر در دانشگاه شد و عنوان کرد: باید از ظرفیت و استعداد دانشجویان در تبیین مباحث فرهنگی بیش از گذشته استفاده شود.

محمدحسین رنجبر نیز ضمن اعلام آمادگی همکاری با بنیاد هرمزگان، گفت: با تمام توان خود در راستای خدمات‌دهی مطلوب به جامعه ایثارگری اقدام می‌کنیم.

شایان ذکر است،  در پایان این نشست وضعیت تحصیلی، آموزشی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر و همچنین مباحث مالی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ