خبر های امروز : 0
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
لزوم‌ احداث مراکز بازسازی ذخائر آبزیان هرمزگان
جلسه توجیهی کنترل پروژه‌های میثاق‌نامه (MSP) با حضور مدیرکل، معاون برنامه‌ریزی و منابع، روسای شیلات شهرستان‌ها و جمعی از مسئولین شیلاتی در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز، مسعود بارانی با اشاره به لزوم تسریع در راستای اجرا وبهره‌برداری پروژه‌های صید و صیادی و آبزی‌پروری گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و بدون شک می‌توان از شیلات به عنوان محور طلایی توسعه پایدار استان هرمزگان و همچنین یکی از ارکان تحقق شعار سال در استان هرمزگان یاد کرد.

 وی افزود: تداوم جهش در حوزه شيلات مستلزم تداوم حمایت، تلاش و مديريت جهادي است که خوشبختانه با فعالیت‌های در حال انجام آینده‌ای روشن برای صنعت شیلات در استان هرمزگان انتظار می‌رود.

مدیرکل شیلات هرمزگان بیان کرد: استفاده از نرم‌افزارها و روش‌های نوین مدیریتی موجب افزایش راندمان، بررسی و نظارت دقیق تر و گزارش‌گیری آسان‌تر می‌شود.

مسعودی، مدیریت اثربخش و زمانبندی قابل درک پروژه، کسب بهر‌ه‌وری سریع، دسترسی سریع به اطلاعات مورد نیاز، نظارت بهتر بر منابع سازمانی و مالی را مزایای استفاده از MSP در پروژه‌ها خواند.

وی با تاکید بر اقدامات جدی در زمینه توسعه زیستگاه‌های مصنوعی و احداث مراکز بازسازی ذخائر آبزیان گفت: علاوه بر بازسازی و احیای ذخایر یکی از مأموریت‌های اصلی شیلات برنامه‌ریزی و پیگیری اجرای پروژه‌های شیلاتی از جمله پرورش ماهی در قفس و پرورش میگو برای افزایش تولید و نیز ایجاد اشتغال جدید در نوار ساحی است.

مدیرکل شیلات هرمزگان تاکید کرد: کلیه همکاران و روسای شیلات مناطق می‌بایست با تمام توان درجهت ارتقای تولید تلاش کرده و برای برنامه‌ریزی بهتر و زمان بندی مناسب‌تر از برنامه نرم افزار msp استفاده بهینه کنند.

گفتنی است، در این نشست حاضران درجلسه به بیان مسائل و چالش‌ها و همچنین ارائه راهکارهای پیشنهادی خود پرداختند.

منبع: روابط عمومی شیلات هرمزگان

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ