خبر های امروز : 6
فرهنگی ,فرهنگی | - شماره خبر : 3693
1403-03-19 13:44 https://hormoz.ir/short/NBdBj
«قرار دوازدهم» به‌نیابت از صاحب‌الزمان(عج) درحال اجراست
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرخمیر گفت: طرح قرار دوازدهم برای تبدیل سرمایه دینی مردم به عمل صالح درحال اجرا است.

رضا محرم‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ از توزیع بیش از ۴۰۰ جلد کتاب در قالب طرح قرار دوازدهم در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این طرح با محوریت تهیه و توزیع کتب مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان  انجام شد.

وی افزود: طرح «قرار دوازدهم» برای تبدیل سرمایه دینی مردم به عمل صالح اجرا می‌شود و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری طرح «قرار دوازدهم» براساس سرمایه دینی مردمی و محبت و عشق عمومی به امام دوازدهم (عج) بنا شده است.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرخمیر بیان کرد: از این سرمایه گران ‌بها باید در راستای عمل صالحی همچون خدمت به افراد کم ‌برخوردار، محرومیت ‌زدایی و خدمتی نیابتی از امام زمان (عج) بهره برد و مقام معظم رهبری در همین زمینه فرموده‌اند، از سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح بهره بگیرید. 

محرم زاده بیان داشت: «قرار دوازدهم»، طرحی است به نام و یاد امام دوازدهم که در دوازدهم هر ماه نتیجه تلاش مهدی یاوران را به ثمر نشانده و به محرومان و افراد کم‌ برخوردار خدماتی ارائه می‌کند که این طرح بر آن است تا از سویی یاد و نام امام زمان (عج) را در جامعه منتشر کند و از سوی دیگر فرهنگ انفاق و خدمت به نیابت و یاد و نام امام دوازدهم(عج) را ترویج و زمینه حضور همگانی را در این خدمت مقدس فراهم کند.

وی اضافه کرد: این طرح با محور تهیه و توزیع کتب مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان با توزیع  بیش از ۴۰۰ جلد کتاب بل همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

انتهای خبر/

نظرات