خبر های امروز : 1
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
رمز موفقیت شورا رضایتمندی مردم است
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، عیسی عباسی در صحن شورا گفت: قبل از هر سخن و کلامی از اعضایی که با رأی خود، مسئولیت خطیر ریاست سال پایانی شورای ششم را بر عهده بنده گذاشتند، از اعتمادشان قدردانی می‌کنم.

وی با قدردانی از رئیس پیشین شورا افزود: از مصیب نظری که والحق و الانصاف در مدت تصدی ریاست شورا همواره برای وفاق و همدلی بین اعضا و گره گشایی مشکلات شهروندان تلاش کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خطاب به اعضای شورا بیان کرد: در سال پایانی عمر شورای ششم قرار داریم.زمان در حال گذر است، سه سال با یک چشم برهم‌زدنی گذشت، بیائیم در سال آخر شورای ششم به اندازه سه سالی که گذشت تمام وقت خود را صرف خدمت بیشتر به شهروندان کنیم‌، شورای شهر، محلی برای خرد جمعی است، لذا خروجی تصمیمات آن باید در راستای خدمت به مردم و رضایتمندی آنان باشد.

عباسی ادامه داد: ما به عنوان اعضای شورا، در قبال رأی مردم، مسئولیت داریم و تکلیفی بر عهده ما گذاشته شده است لذا باید در پیشگاه خدا و هم در برابر مردم پاسخگو باشیم.

وی ادامه داد: احترام متقابل بین اعضای شورا می‌تواند به همدلی بیشتر و انسجام آن کمک کند، باید از این موقعیتی که نصیبمان شده به نحو احسن در راستای خدمت به مردم و رضایت خداوند متعال استفاده کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: خدماتی که شوراها انجام می‌دهند، زمانی مورد قبول پروردگار است که برای خداوند و در راه رضایت او باشد. ما باید با تعامل، همفکری، انسجام و اتحاد و با بهره‌مندی از ظرفیت مردم و استفاده از راهکارهای تجربی، در ساختن فردایی بهتر با توسعه همه جانبه شهر بندرعباس گامهای بسیار مؤثری برداریم.

عباسی اضافه کرد: امروز برای ما نمایندگان مردم در پارلمان محلی، فرصت و توفیق خدمت، فراهم شده و باید تلاش کنیم تا با استفاده از تمام فرصت‌ها برای خدمت صادقانه به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی بیان داشت: می‌بایست برای گره‌گشایی مشکلات مردم نجیب بندرعباس و کمک به مدیریت شهری، یکصدا باشیم تا مردم از ما به نیکی یاد کنند.

وی ضمن تسلیت ۲۲ مردادماه، سالروز شهادت امام‌حسن مجتبی(ع) عنوان کرد: روز خبرنگار و کسب مدال طلای تکواندو آرین سلیمی بعد از ۱۶ سال و همچنین مقام اول ایمان باوقار همکار روابط عمومی در مسابقات کیوکوشین قهرمانی کشور کاراته را تبریک عرض می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خطاب به شهردار بندرعباس گفت: میدان امام‌خمینی(ره) یکی از مهم‌ترین فضاهایی است که سیمای شهر را در ذهن شهروندان ایجاد می‌کند، اما از وضعیت نامناسبی برخوردار است. ضرورت دارد برای این میدان که به نوعی پیشانی شهر بندرعباس است چاره‌ای اساسی اندیشیده شود تا هر چه سریع تر این میدان مرمت و بازسازی شود.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ