خبر های امروز : 7
اجتماعی ,اجتماعی | - شماره خبر : 739
1402-08-06 17:39 http://hormoz.ir/short/4Z7Xe
رشد ۴۸درصدی کمک‌ حامیان به ایتام میناب
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میناب از رشد ۴۸ درصدی کمک‌های حامیان نیکوکار طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز؛ کاظم صالحی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میناب در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه در حال حاضر یک‌هزار و ۱۹۴ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)در این شهرستان هستند، اظهار کرد: از این تعداد ۸۱۰ یتیم و ۳۸۴ فرزند محسنین بوده که از حمایت مادی و معنوی دو هزار و ۹۷۶ حامی نیکوکار بهره مند هستند.

 

وی افزود: با حمایت‌های این تعداد حامی نیکوکار طی شش‌ماهه نخست سال جاری بالغ بر مبلغ چهار میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین مساعدت نمودند که این میزان مساعدت نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد رشد داشته است.

 

صالحی ضمن تشکر از حامیان نیکوکار یادآور شد: کمک‌های حامیان در شش‌ماهه سال ۱۴۰۱ مبلغ دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان میناب گفت: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند در جهت حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد، با مراجعه حضوری به کمیته امدادامام خمینی(ره) شهرستان میناب یا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ اعلام آمادگی کنند.

 

انتهای خبر/

نظرات