خبر های امروز : 0
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
راهکارهای مدیریت اضافه‌ بار و مصرف شناسایی شود
مدیر برق شهرستان قشم با تأکید بر شناسایی راهکارهای مدیریت اضافه بار و مصرف، گفت: باید با مشورت، دریافت پيشنهادات و ابزارهای قانونی به اصلاح ظرفیت‌های موجود در قراردادها پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، اسماعیل سالفی در نشست هماهنگی با کارشناسان بهره‌برداری برق این شهرستان، به نقش و مسئولیت مهم ایشان در پیشبرد اهداف سازمان اشاره کرد و گفت: لازم است پنج اصل مهم مدیریتی شامل سازماندهی، برنامه‌‌ریزی، بسیج منابع وامکانات، کنترل و نظارت و رهبری را در برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت مدیریتی خود مورد تاکید قرار دهند.

وی در ادامه به مسائلی از قبیل بازدیدهای میدانی توسط همکاران اداره بهره‌برداری، تسلط بر جغرافیای منطقه و شناسایی پست‌ها و مناطق حساس و مدیریت منطقه‌بندی، تصمیم‌گیری درست و به موقع و اولویت‌بندی فعالیت‌ها، مشورت، دریافت و بررسی پیشنهادات همکاران، تقسیم کار، برگزاری جلسات و برنامه‌های آموزشی، نو‌آوری و خلاقیت در کار، تشویق پرسنل فعال در زمینه‌های مختلف، اشاره نمود و اجرای آن را برای همکاران حوزه بهره‌برداری الزامی دانست.

 مدیر برق شهرستان قشم بیان کرد: نیاز است راهکارهای مدیریت اضافه بار و مصرف شناسایی گردد و با مشورت و دریافت پیشنهادات و ابزارهای قانونی به اصلاح ظرفیت‌های موجود در قراردادهای شرکت پرداخت.

سالفی به حساسیت موضوع رفع خاموشی‌ها اشاره کرد و تسریع در اجرای پروژه‌های مهندسی از این قبیل را مورد تاکید قرار داد و انجام آن را در اولویت دانست. 

در ادامه این نشست، کارشناسان بهره‌برداری برق قشم نیز در ادامه جلسه ضمن تشکر از مدیر و بهره‌بردار شهرستان به طرح مسایل، چالش‌ها و مشکلات موجود در مناطق اجرایی پرداختند و پیشنهاداتی جهت رفع این چالش‌ها مطرح شد. 

گفتنی‌است، نشست هماهنگی با کارشناسان بهره‌برداری با موضوع اقدامات انجام‌شده درحوزه بهره‌برداری توسط امورهای اجرایی و بررسی پیشنهادات با حضور مدیر برق، بهره‌بردار و کارشناسان بهره‌برداری در دفتر مدیریت برق قشم برگزار گردید. 

منبع: روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان 

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ