خبر های امروز : 1
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
راهپیمایی جمعه خشم در هرمزگان برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: راهپیمایی جمعه خشم در حمایت از مردم فلسطین و کودکان بی‌گناه غزه در سراسر هرمزگان جمعه شانزدهم شهریور برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد ایمانی‌فرد در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، اظهار کرد: بعد از عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی که یک حرکت جریان‌ساز مقاومت ملت مظلوم فلسطین است، شاهد بمباران هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی بر سر زنان و کودکان غزه هستیم.

وی افزود: رژیم صهیونیستی که با این عملیات از دو حیث امنیتی و خارجی هیمنه پوشالی او بر باد رفت نشان داد که چیزی جز طبل تو خالی نبوده و فقط و فقط با انواع حمایت‌های آمریکا و کشورهای غربی به حیات منحوس خود ادامه می‌دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: ایران اسلامی که از سرآغاز خود حمایت از مظلومان عالم را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خود می‌داند حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را جزو رویکردهای بی‌بدیل خود می‌داند و ازاین‌رو توانسته است با تقویت و حمایت محور مقاومت در همه عرصه‌ها آنها را تنها نگذارد.

ایمانی‌فرد ادامه داد: اکنون که باگذشت بیش از ۹ ماه از گذشت عملیات طوفان‌الاقصی و شهادت مردان و زنان و کودکان بی‌گناه غزه می‌گذرد، مردم سراسر ایران اسلامی با راهپیمایی جمعه‌های خشم انزجار خود را از رژیم دیوصفت اسرائیل اعلام می‌کنند و با فریادهای خود حمایت از این مردم را به گوش سراسر عالم می‌رسانند.

وی اعلام کرد: در هرمزگان نیز هم‌زمان با سراسر کشور برای انزجار از این رژیم کودک‌کش و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در قالب (جمعه‌های خشم) بعد از اقامه نماز عبادی و سیاسی فریاد رسا سر خواهد داد تا مردم آزادی‌خواه جهان صدای مظلومان فلسطین و غزه طنین‌انداز شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با دعوت از مردم خداجوی هرمزگان برای شرکت در این راهپیمایی، گفت: با حضور در این راهپیمایی حمایت قاطع خود را از محور مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و غزه نشان دهید.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ