خبر های امروز : 5
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان معرفی شد
حجت‌الاسلام میثم سالاری، طی مراسمی با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان و امام جمعه رودان، به‌عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، روز گذشته دوشنبه سوم مهرماه، مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان با حضور حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام بارانی امام جمعه، بخشدار مرکزی رودان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، روحانیون مستقر و شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام میثم سالاری به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی رودان معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام سیدمهدی هاشمی تقدیر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان نیز در این مراسم اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی برخاسته از متن انقلاب اسلامی است که متولی امور فرهنگی و دینی است.

وی افزود: یکی از مأموریت‌های نهاد انقلابی سازمان تبلیغات اسلامی، مبارزه با انحرافات و اندیشه‌های التقاطی و مبارزه با تحجرگرایی است؛ روحانیون، هیئت‌های مذهبی و مداحان ظرفیت‌های خوبی دارند اما آن طور که باید از آن استفاده نشده‌است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان از سابقه جهادی حجت‌الاسلام سیدمهدی هاشمی در شرق استان تقریر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام حقانی خاطر نشان کرد: حجت‌الاسلام سالاری نیز نیروی جوان است که آزمون بسیار خوبی پس داده‌ است.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ